Σύνδεση

Featured

Η Hyundai παρουσίασε το πρωτότυπο του Hyundai Ioniq Ν και ένα σπορ υδρογονοκίνητο

Η επιτυχία των σπορ μοντέλων N «αναγκάζει» τη Hyundai να ασχοληθεί πολύ σοβαρά με το μέλλον τους.

Έτσι λοιπόν παρουσίασε ταυτόχρονα δύο πρωτότυπα, φυσικά ηλεκτρικά, το RN22e και το N Vision 74.

Το πρώτο προλογίζει στην ουσία του Ioniq 6 N και όπως και το στάνταρ Ioniq 6 βασίζεται στην πλατφόρμα E-GMP και υποστηρίζει τεχνολογία 400 και 800 V. Από κει και πέρα έχει από έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα που αποδίδουν συνδυαστικά 585 ίππους και 740 Nm, ενώ η μπαταρία των 77,4 kWh φορτίζει από το 10 έως το 80% μέσα σε λιγότερα από 18 λεπτά.

Ένα ενδιαφέρον στοιχείο του που ανακοίνωσε, χωρίς όμως να αναφέρεται σε λεπτομέρειες, η Hyundai είναι η δυνατότητα torque vectoring με τη βοήθεια ενός συστήματος «διπλού συμπλέκτη».

Το Ν Vision 74, το δεύτερο concept, είναι η σύγχρονη αναβίωση του πρωτότυπου Hyundai Pony Coupe. Το οποίο είχε σχεδιάσει το 1974 ο σχεδιαστή του αιώνα Giorgetto Giugiaro, αλλά δεν προχώρησε περαιτέρω.

Το N Vision 74 πάντως υιοθετεί κάποιες από τις γραμμές του προγόνου του, ενώ η ιδιαιτερότητά του είναι πως το σύστημα πρόωσής του συνδυάζει ένα έχει ηλεκτρικό σύστημα με μπαταρία και ενεργειακές κυψέλες.

Η παρουσία της δεξαμενής υδρογόνου που πληρώνεται μέσα σε πέντε λεπτά και της μπαταρίας των 62,4 kWh (η αρχιτεκτονική είναι και εδώ των 400/ 800 V) έχει σαν αποτέλεσμα η αυτονομία φτάνει τα 600 χιλιόμετρα.

Η συνδυαστική απόδοση των κινητήρων φτάνει τους 680 ίππους και τα 900 Nm, που εξασφαλίζουν μια τελική ταχύτητα 250 χλμ./ ώρα.

Σύμφωνα με τη Hyundai το πλεονέκτημα της συγκεκριμένης διάταξη είναι η πολύ καλή θερμική διαχείριση και η επιλογή λειτουργίας ανάλογα με τις συνθήκες.

Όσο για το εσωτερικό του N Vision 74 έχει γίνει προσπάθεια συνδυασμού του στυλ της δεκαετίες του ’70 με τα σύγχρονα δεδομένα.

 

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured