Στην κανονική παραγωγή του iX35 της που κινείται με ενεργειακές κυψέλες θα προχωρήσει η Hyundai. Η εταιρεία έχει ήδη έρθει σε συμφωνία με δήμους στις σκανδιναβικές χώρες (κυρίως) προκειμένου να χρησιμοποιήσουν σε αστικό περιβάλλον το αυτοκίνητο, ενώ μέχρι το 2015 φιλοδοξεί να κατασκευάσει 1.000 μονάδες.
Ο στόχος που τίθεται από εκεί και πέρα είναι η παραγωγή 10.000 μονάδων του iX35 Fuel Cell.
Το αυτοκίνητο μηδενικών ρύπων της Hyundai –το μόνο κατάλοιπο της διαδικασίας κίνησής του είναι νερό- καταναλώνει υδρογόνο, που με τη βοήθεια μιας ενεργειακής κυψέλης μετατρέπεται σε ηλεκτρική ενέργεια, η οποία με τη σειρά της αποθηκεύεται σε μια συστοιχία συσσωρευτών και τροφοδοτεί έναν ηλεκτρικό κινητήρα.
Ο ανεφοδιασμός σε υδρογόνο διαρκεί λίγα μόνο λεπτά της ώρας, ενώ η αυτονομία είναι της τάξης των 600 χιλιομέτρων, με τις επιδόσεις να είναι απόλυτα αποδεκτές (0-100 σε 12,5”, τελική 160).
{gallery}photos/30/ecology/HYUNDAI-IX35-FCEV{/gallery}