Η εντύπωση και η γενικευμένη αποδοχή που προκάλεσε το Hyndai i30N οδηγεί την εταιρία να μιμηθεί τους Ευρωπαίους κατασκευαστές (βλέπε Golf TCR ή τις ειδικές εκδόσεις του Renault Megane RS) και να φτιάξει και αυτή μία ακόμα πιο hardcore εκδοχή του δικού της hot hatch.
To i30N Project C έχει πάρει το όνομά του από την πίστα δοκιμών της εταιρίας στο Namyang στην Κορέα, και βασίζεται πάνω στην έκδοση των 275 ίππων. Από εκεί και πέρα αρχίζουν οι αλλαγές με πολλά κομμάτια του αμαξώματος για πρώτη φορά σε Hyundai να είναι κατασκευασμένα από carbon fiber.
Στόχος η μείωση του βάρους και η καλύτερη απόκριση στις εντολές του οδηγού κάτι στο οποίο συμβάλλουν και οι ζάντες των 19 ιντσών με καταβολές από τις αγωνιστικές δραστηριότητες της εταιρίας. Το αμάξωμα είναι χαμηλωμένο σε σύγκριση με το “απλό” i30N ενώ υπάρχει και ένα νέο αεροδυναμικό πακέτο.
Προς το παρόν δεν γνωρίζουμε αν θα υπάρξει αναβάθμιση και στην ισχύ. Το μόνο που ξέρουμε είναι ότι θα κάνει την επίσημη παρουσία του στην Φρανκφούρτη ενώ θα κατασκευαστεί σε μόλις 600 κομμάτια για την Ευρώπη και μόνο.