Σύνδεση

Honda

HONDA JAZZ 2012

Μετά την πρόσφατη παρουσίαση τoυ υβριδικού σειρά πήρε το συμβατικό, βενζινοκίνητο Honda Jazz, για μια ανανέωση, η οποία συνδυάστηκε τόσο με τον εμπλουτισμό του εξοπλισμού του όσο και με νέες, σαφώς πιο ελκυστικές τιμές.

Πώς θα ξεχωρίσετε τη νέα εκδοχή του Honda Jazz; Εξωτερικά θα πρέπει να εστιάσετε στη διαφοροποιημένη μάσκα και τους προβολείς, στα πίσω φωτιστικά σώματα αλλά και στη νέα σχεδίαση των προφυλακτήρων. Η τελευταία έχει σαν αποτέλεσμα και την πιο ομαλή ροή του αέρα, με αποτέλεσμα και τη μείωση του συντελεστή οπισθέλκουσας στο 0,33.

Στο εσωτερικό αυτό που θα προσέξετε είναι το πιο σκούρο χρώμα του ταμπλό, που κολακεύει και οπτικά την έτσι κι αλλιώς ιδιαίτερα καλή ποιότητα κατασκευής, ενώ σε δεύτερο χρόνο θα εντοπίσετε τον πορτοκαλί φωτισμό του πίνακα οργάνων, αλλά και το χρώμιο στα περιγράμματα των αεραγωγών και των οργάνων.

Οι χώροι παραμένουν εξαιρετικοί για τα δεδομένα των υπερ-μίνι, ενώ στέκονται ακόμα και σε συγκρίσεις με τα αμέσως μεγαλύτερα μικρά- μεσαία (πορτμπαγκάζ 400 λίτρα με κιτ επισκευής ελαστικού), γεγονός που επιτρέπει στο Jazz να είναι ένα από τα ελάχιστα μοντέλα της κατηγορίας B που μπορεί με άνεση να λειτουργήσει ως το μοναδικό αυτοκίνητο μιας οικογένειας. Και λόγω της ύπαρξης των Magic Seats, που πέρα από τον κλασικό τρόπο αναδίπλωσης της πλάτης τους –η οποία πλέον ρυθμίζεται και σε διαφορετικές κλίσεις για ακόμα μεγαλύτερη άνεση όσων κάθονται πίσω- έχουν και τη δυνατότητα αναδίπλωσης των εδράνων τους (πάντα σε αναλογία 60:40), για τη μεταφορά π.χ. ποδηλάτων. Αν διπλωθούν οι πλάτες η χωρητικότητα ξεπερνά τα 1.300 λίτρα, ενώ το ωφέλιμο μήκος αν εκμεταλλευτεί κανείς και τη δυνατότητα αναδίπλωσης της πλάτης του καθίσματος του συνοδηγού φτάνει τα 2,40 μέτρα.

Έτσι λοιπόν μπορείτε άφοβα να επισκεφθείτε το IKEA, ενώ ο τετρακύλινδρος των 1.300 και κάτι κυβικών και των 99 ίππων δεν θα προβληματιστεί ιδιαίτερα με το επιπλέον βάρος. Παράλληλα θα αποδεχθεί και οικονομικός (η μέση κατανάλωσή του σύμφωνα με τη Honda είναι 5,5 λίτρα/ 100 χλμ.) και πιο καθαρός, μιας και οι εκπομπές CO2 του έχουν μειωθεί λίγο σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν και είναι πλέον στα 126 γραμμάρια το χιλιόμετρο (με 15άρα ζάντα).

Ο μοναδικός πλέον κινητήρας της γκάμας (η αντιπροσωπεία της Honda στη χώρα μας αποφάσισε σωστά να μην εισάγει το μικρότερο σύνολο των 1.2 λίτρων) συνδυάζεται με τρία επίπεδα εξοπλισμού, τα Trend, Comfort και Elegance. Ακόμα και το βασικό Trend δεν αφήνει περιθώρια για τυχόν παράπονα, μιας και διαθέτει από VSA (το ESP κατά Honda) μέχρι 8 αερόσακους, κλιματισμό και ηχοσύστημα, μαζί με τις καθιερωμένες ηλεκτρικές ευκολίες.

Η τιμή του με την ευκαιρία του λανσαρίσματός του είναι 13.900 €, ενώ με απόσυρση διαμορφώνεται στις 12.940 €. Η επόμενη έκδοση Comfort κοστίζει 15.050 € (14.090 με απόσυρση) και επιπλέον διαθέτει αυτόματο κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου, αναβαθμισμένο ηχοσύστημα κ.λπ., ενώ η κορυφαία Elegance, με στάνταρ πέρα από την πανοραμική ηλιοροφή, το συναγερμό, τις 16άρες ζάντες αλουμινίου, το cruise control, τους αισθητήρες για φώτα και καθαριστήρες κ.λπ., τιμάται 16.200 € (15.240 με απόσυρση).

Η έκπτωση λανσαρίσματος των 500 € ισχύει και για το Jazz Hybrid, οι τιμές του οποίου διαμορφώνονται στις 16.900 € για το επίπεδο εξοπλισμού Comfort, στις 17.900 για το Elegance και στις 18.500 για το top Exclusive.

φωτογραφίες: Νίκος Μήτσουρας

{gallery}photos/26/news/HONDA-JAZZ-2012{/gallery}


Επόμενο:

ΤΙΜΕΣ MINI COUPE

Μη χάσεις:

ΚΑΝΕΙ ΤΟ HUMMER SMART

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

Alfa Romeo: Τελικές δοκιμές της Milano που παρουσιάζεται στις 10 Απριλίου

Alfa Romeo

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz