Σύνδεση

Featured

HONDA CIVIC TYPE R: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΡΟΜΟ

Το νέο Honda Type R που είναι στη Γενεύη χαρακτηρίζεται από την ίδια την ιαπωνική εταιρεία ως αγωνιστικό για το δρόμο και όχι ως η σπορ έκδοση ενός μοντέλου παραγωγής. Η εμφάνιση του Type R πάντως, που εξακολουθεί να ονομάζεται πρωτότυπο, δικαιολογεί πάντως τη θέση των Ιαπώνων, μιας και συνολικά έχει πράγματι αγωνιστικό αέρα με την τεράστια πίσω αεροτομή που ενσωματώνει ωραία τα φώτα, τα φαρδιά φτερά σε συνδυασμό με τις ζάντες των 20 ιντσών και το εμπρός σπόιλερ με το κόκκινο σειρήτι που κατεβαίνει χαμηλά.

Στην εμφατική εικόνα συμβάλλουν και τα ανοίγματα εξαερισμού στο καπό, ενώ προκειμένου να αναπνέει καλύτερα ο δίλιτρος turbo –οι μηχανικοί της Honda λένε πως θα αποδίδει πάνω από 280 άλογα, οι φήμες αναφέρουν 320– έχει μεγαλώσει και η εισαγωγή αέρα στη μάσκα. Από κει και πέρα οι φτερούγες εξασφαλίζουν φυσικά πέρα από τον οπτικό εντυπωσιασμό και μεγάλη αρνητική άντωση, που θα βοηθήσουν το Type-R να πετύχει το στόχο του, να είναι δηλαδή το ταχύτερο προσθιοκίνητο στο Nuerburgring. Κι ο στόχος αυτός αναπροσαρμόζεται συνεχώς, μιας και ήδη είναι στα 7:58:44 που πέτυχε το Seat Leon Cupra, όπως μέχρι το 2015 που το Civic Type R θα αρχίσει να πωλείται κανονικά οι άνθρωποι της Honda έχουν χρόνο.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Το εμβληματικό Ford RS200 ξαναζεί μέσω του RS2.00

Featured

Οδηγούμε το νέο ηλεκτρικό Renault 5 E-Tech

F1

Η νέα BMW M3 θα είναι mild υβριδική (και ηλεκτρική)

BMW

Δύσκολες αποφάσεις για τη Fiat και το Panda

FIAT