Σύνδεση

Honda

HONDA CIVIC TOURER: ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΟΡΤΜΠΑΓΚΑΖ

honda-civic-tourer-1

Το Honda Civic Tourer, η στέισον εκδοχή του καινούργιου Honda Civic, θα παρουσιαστεί επίσημα στην Φρανκφούρτη το Σεπτέμβριο και θα συμπληρώσει τη γκάμα του μικρο-μεσαίου ιαπωνικού μοντέλου.

Το καινούργιο στέισον, που έχει μήκος 4,52 μέτρων, ξεχωρίζει κατ΄αρχήν με τις αεροδυναμικές, φουτουριστικές γραμμές του αμαξώματός του κατά την προσφιλή συνήθεια της Honda στην κατηγορία και κατά δεύτερο λόγο με το μέγεθος του πορτμπαγκάζ του.

Τα 624 λίτρα που χωρά είναι τιμή ρεκόρ για την κατηγορία, ενώ επιπλέον κάτω από το διπλό του δάπεδο υπάρχουν διαθέσιμα άλλα 120 λίτρα, που αυξάνουν το σύνολο στην 5θέσια εκδοχή του στα 744 λίτρα! Με την αναδίπλωση της πλάτης των πίσω καθισμάτων η συνολική χωρητικότητα προσεγγίζει τα 1.700 λίτρα (άλλη εξαιρετική τιμή για μικρο-μεσαίο στέισον), το χαμηλό κατώφλι διευκολύνει τη φόρτωση και την εκφόρτωση, ενώ στην πρακτικότητα συμβάλλουν και τα Magic Seats. Η δυνατότητα δηλαδή αναδίπλωσης της βάσης των πίσω καθισμάτων, που δημιουργούν ένα χώρο που επαρκεί ακόμα και για τη μεταφορά δύο ποδηλάτων (χωρίς τους εμπρός τροχούς).

Για να πετύχουν όλα τα παραπάνω οι μηχανικοί των Ιαπώνων μετακίνησαν το ρεζερβουάρ κάτω από τα εμπρός καθίσματα. Το μόνο μείον εδώ είναι τα πόδια όσων κάθονται πίσω δεν θα μπορούν να μπουν κάτω από αυτό, γεγονός που ίσως στην πορεία και στα μεγάλα ταξίδια αποδειχθεί κουραστικό.

Άλλο ένα ενδιαφέρον στοιχείο του νέου Civic Tourer είναι τα ενεργά πίσω αμορτισέρ, που πέρα από τα 3 προγράμματα απόσβεσής τους προσαρμόζονται αυτόματα στο βάρος στο πορτμπαγκάζ.

Το καινούργιο μικρό στέισον της Honda θα κινείται τόσο από το εξαιρετικό, όπως έχουμε διαπιστώσει και στο 5θυρο Civic, diesel 1.6 i-DTEC των 120 ίππων, όσο και από τον 1.8 i-VTEC των 142 ίππων, ο οποίος θα συνδυάζεται και με αυτόματο κιβώτιο.

Το καινούργιο Honda Civic Tourer θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Honda στη Μεγάλη Βρετανία, ενώ αναμένεται λίγο πιο ακριβό από το 5θυρο.

Γιάννης Σκουφής

{gallery}photos/39/NEWS/HONDA-CIVIC-TOURER{/gallery}


Επόμενο:

GYMKHANA OFF ROAD

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο κοστίζουν τα Scala και Kamiq της Skoda που καταναλώνουν το φτηνό φυσικό αέριο;

Featured

To νέο Peugeot 2008 έγινε πιο SUV και πολύ πιο upper class

Featured

Πόσο λέτε ότι κοστίζει η ταχυφόρτιση ηλεκτρικού αυτοκινήτου στο δίκτυο Ionity;

Featured

Νέα Skoda Octavia RS: με βενζίνη, diesel και plug-in υβριδική έκδοση

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup