Σύνδεση

Featured

Η Xiaomi στοχεύει την Porsche με το πρώτο της αυτοκίνητο (Video)

Η Xiaomi, ο γνωστός γίγαντας των ηλεκτρονικών, έκανε μια ηχηρή είσοδο στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία με το πρώτο της όχημα μαζικής παραγωγής, το SU7.

Η εταιρεία στοχεύει να εξασφαλίσει μια εξέχουσα θέση, φιλοδοξώντας να είναι μεταξύ των πέντε κορυφαίων αυτοκινητοβιομηχανιών παγκοσμίως μέχρι το 2040.

 Το SU7, που παρουσιάστηκε ως άμεσος αντίπαλος καθιερωμένων εταιρειών όπως η Porsche και η Tesla, αποτελεί το στρατηγικό άλμα της Xiaomi στην ανταγωνιστική αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Προγραμματισμένο για ντεμπούτο στην Κίνα και στη συνέχεια για παγκόσμια κυκλοφορία, το SU7 ενσαρκώνει το φιλόδοξο όραμα της Xiaomi στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων.

Σχεδιασμένο ως ένα κομψό ηλεκτρικό σεντάν που θα ανταγωνιστεί την Porsche Taycan, η παρουσίασή του στη Σαγκάη σηματοδοτεί την αρχή της αποφασιστικής αναζήτησης της Xiaomi για την αυτοκινητική αριστεία.

Ο διευθύνων σύμβουλος Lei Jun αποκάλυψε τη σημαντική επένδυση της εταιρείας ύψους 1,4 δισεκατομμυρίων ευρώ αρχικά, με σχέδια για την εισροή επιπλέον 10 δισεκατομμυρίων ευρώ κατά την επόμενη δεκαετία σε αυτό το εγχείρημα.

Αξιοποιώντας την πρωτοποριακή πλατφόρμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Xiaomi, με την εσωτερική ονομασία Modena, το SU7 διαθέτει προσαρμοστικότητα τόσο σε πλατφόρμες δικτύου 400V όσο και 800V, προσφέροντας συστήματα κίνησης με έναν και δύο κινητήρες.

Κατασκευασμένο υπό την καθοδήγηση του επικεφαλής σχεδιασμού της Xiaomi, Sawyer Li, το σεντάν παρουσιάζει αξιοσημείωτες διαστάσεις, ξεπερνώντας ελαφρώς την Porsche Taycan σε μήκος, πλάτος και ύψος.

Η εξαιρετική αεροδυναμική του απόδοση με συντελεστή οπισθέλκουσας 0,195 αποδεικνύει τη δέσμευση της Xiaomi για απόδοση και αποδοτικότητα.

Η δομική ακεραιότητα έχει προτεραιότητα, γεγονός που αποδεικνύεται από ένα στιβαρό πίσω πλαίσιο από γρανίτη που διαμορφώνεται με τη χρήση μιας μηχανής χύτευσης 9.100 τόνων.

Οι επιλογές κίνησης του SU7 περιλαμβάνουν τους ηλεκτροκινητήρες της Xiaomi: V6, V6s και V8s, καθένας από τους οποίους υποδηλώνει διαφορετικές αποδόσεις ιπποδύναμης και συμβατότητες τάσης.

Η κορυφαία έκδοση V8s, με τίτλο “HyperEngine”, υπόσχεται αξιοσημείωτη ισχύ 664 ίππων, επιτυγχάνοντας ταχύτατα 0-100 km/h σε 2,78 δευτερόλεπτα με ένα ισχυρό σύστημα φόρτισης 875V.

Εξοπλισμένο με μπαταρίες ιόντων λιθίου υψηλής χωρητικότητας, το SU7 διαθέτει μια πρωτότυπη μπαταρία 101 kWh, προσφέροντας σημαντική αυτονομία έως και 800 χιλιόμετρα.

Ειδικότερα, η Xiaomi έχει αναπτύξει μπαταρίες μεγαλύτερης χωρητικότητας, με μια παραλλαγή 132 kWh να διαθέτει διευρυμένη εμβέλεια έως και 1.000 χιλιόμετρα στο CLTC.

Η προσαρμόσιμη πλατφόρμα Modena υποστηρίζει μια κολοσσιαία μπαταρία 150 kWh, παρέχοντας μια πρωτοφανή εμβέλεια 1.200 χιλιομέτρων.

Η Xiaomi στοχεύει να επαναλάβει την επιτυχία της από την αγορά των smartphones στον τομέα των EV, βασιζόμενη στην προηγμένη τεχνολογία και τη δέσμευση στην καινοτομία. Κ

αθώς το SU7 βρίσκεται στο επίκεντρο της προσοχής, το ερώτημα παραμένει: θα είναι η επέλαση της Xiaomi στα ηλεκτρικά οχήματα εξίσου θριαμβευτική με τις προσπάθειες των smartphones της;

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz