Σύνδεση

Featured

H VW παραδέχεται ότι το ηλεκτρικό ID. 4 δεν αφήνει κέρδος

Δεν είναι κάτι που δεν γνωρίζουμε, το ότι δηλαδή τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, και δη τα πιο φθηνά, βάζουν “μέσα” τους κατασκευαστές τους. Όμως η παραδοχή από επίσημα χείλη της VW έρχεται να επιβεβαιώσει μία πολύ ιδιόμορφη κατάσταση που έχει διαμορφωθεί αυτό τον καιρό στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.

Σύμφωνα λοιπόν με τον επικεφαλής εξέλιξης των επιβατικών της VW, Τhomas Ulbrich, η τιμή με την οποία πωλείται τώρα το ID. 4 δεν αφήνει κέρδος στην εταιρία ακόμα. Ένας από τους λόγους που συμβαίνει αυτό είναι ότι η εταιρία δεν έχει φθάσει ακόμα στην πλήρη παραγωγική δυνατότητα του εργοστασίου στο Zwickau στην Γερμανία.

Όπως λέει ο ίδιος “Δεν είναι μόνο θέμα του αυτοκινήτου, αλλά είναι και λόγω της ανάγκης για αύξηση της παραγωγής. Όλα είναι καινούργια και δεν έχει φτάσει ακόμα στο μέγιστο της παραγωγής”.

Η VW πιστεύει ότι ο διαρκώς αυξανόμενος αριθμός ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα μειώσει το κόστος αγοράς τους και θα τα κάνει πιο προσιτά. Όμως σύμφωνα με αναλυτές της αγοράς, αυτό πιθανόν να μην λειτουργήσει έτσι, καθώς η αύξηση της ζήτησης των υλικών για την κατασκευή των μπαταριών θα ανεβάσει την τιμή τους κάθετα.

Η εκτίμηση είναι ότι όσο θα μειώνεται το κόστος για τα περιφερειακά της μπαταρίας, θα ανεβαίνει το ποσοστό του τελικού κόστους της αξίας της που αντιστοιχεί στα πολύτιμα ορυκτά που υπάρχουν εντός της. Η αυξημένη ζήτηση αυτών των υλικών θα ανεβάσει ακόμα περισσότερο την τιμή τους, και αυτό για πρώτη φορά θα αλλάξει μία βασική αρχή της αυτοκινητοβιομηχανίας, ότι δηλαδή οι μεγάλοι αριθμοί παραγωγής κατεβάζουν το κόστος.

Πάντως η VW εστιάζει στο να αυξήσει την απόδοση των μπαταριών της και να μειώσει το κόστος των υλικών αλλά και των περιφερειακών που χρησιμοποιούνται, όπως για παράδειγμα για την ψύξη της. Η εταιρία επίσης σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει και solid state μπαταρίες, αλλά αυτό μάλλον θα αργήσει. Μέχρι τότε, η μόνη λύση για φθηνά ή έστω προσιτά ηλεκτρικά μοντέλα είναι η μαζική επιδότηση από τις κυβερνήσεις.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured