Σύνδεση

Volkswagen

Η VW επιστρέφει στα Ράλι με το νέο Polo GTi R5

Aν και η αποχώρηση της VW από το WRC πέρσι απογοήτευσε πολλούς φίλους της, η εταιρία φαίνεται ότι δεν εγκατέλειψε τελείως τις βλέψεις της για αυτής της μορφής τους αγώνες. Και όπως όλα δείχνουν είναι αποφασισμένη να επιστρέψει με έναν λίγο διαφορετικό τρόπο χωρίς πλήρη εμπλοκή.

Αντί λοιπόν να δημιουργήσει ξανά μια δική της ομάδα με ένα Polo R WRC, η VW ετοιμάζεται να προσφέρει μία αγωνιστική έκδοση στους πελάτες της. Πρόκειται για ένα Polo GTI R5 που βλέπουμε σε ένα teaser σχέδιο, στην εξέλιξη του οποίου έχει εμπλακεί μεταξύ άλλων και ο πρώην τεχνικός διευθυντής του VW Motorsport Francois Xavier Demaison και ο επικεφαλής μηχανικός του Ogier, ο Gerard Jan de Jongh.

Oι τεχνικές προδιαγραφές δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί αλλά το R5 θα βασίζεται στο νέο Polo GTΙ με απόδοση που θα φθάνει τους 270 ίππους και μετάδοση της κίνησης στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός σειριακού κιβωτίου πέντε σχέσεων.

“Με το Polo GTI R5 ελπίζουμε να μεταφέρουμε την εμπειρία μας από τους τέσσερις τίτλους στο WRC στους πελάτες μας και να τους προσφέρουμε ένα κορυφαίο αυτοκίνητο για κάθε μορφής αγώνα, από εθνικά πρωταθλήματα έως συμμετοχή στο WRC” δήλωσε ο Sven Smeets, διευθυντής του Volkswagen Motorsport. Και συνέχισε λέγοντας ότι πριν παραδοθούν στους πελάτες έχουν γίνει εκτεταμένες δοκιμές σε κάθε είδους έδαφος σε όλο τον κόσμο, έτσι ώστε να είναι ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο.

Η παρουσίασή του θα γίνει το δεύτερο εξάμηνο του 2018 και θα είναι ένα ακόμα μέλος της ομάδας των αυτοκινήτων που ετοιμάζει η εταιρία για τους ιδιώτες πελάτες της, όπως το Golf GTI TCR, αλλά και το γενικότερο γκρουπ της VW, με μοντέλα όπως τα Lamborghini Huracan GT3, Bentley Continental GT3, Audi RS3 LMS, Porsche Cayman GT4 Clubsport, Seat Leon Cup και βέβαια το ήδη καταξιωμένο Skoda Fabia R5 που είναι και ο άμεσος ανταγωνιστής του εντός του γκρουπ.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup