Σύνδεση

Volkswagen

H VW θα επενδύσει 1,4 δις. ευρω σε ηλεκτρικά φορτηγά και λεωφορεία

Η έκρηξη της ηλεκτροκίνησης στα επιβατικά αυτοκίνητα δεν θα μπορούσε να αφήσει αδιάφορο και τον χώρο των βαρέων οχημάτων, φορτηγών και λεωφορείων, που και αυτά με την σειρά τους αναζητούν τους τρόπους να περάσουν στη νέα εποχή. 

Ακολουθώντας τα χνάρια των Daimler και Tesla, ο όμιλος Volkswagen είναι διατεθειμένος να επενδύσει το ποσό των 1,4 δις ευρώ, μέσα στα επόμενα χρόνια, για την ανάπτυξη ηλεκτρικών φορτηγών και λεωφορείων, καθώς επίσης αυτόνομων συστημάτων και λογισμικού cloud που θα απευθύνεται στα προαναφερθέντα. Η επένδυση αυτή θα γίνει μέσω της VW Truck & Bus και θα αφορά τη VW αλλά και τις θυγατρικές του ομίλου, Navistar, MAN και Scania.

Ενδεικτικά, το πρώτο ηλεκτρικό (μεσαίο) φορτηγό των VW-Navistar είναι προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει το 2019. Ένα χρόνο πριν, το 2018, οι MAN και Scania θα κυκλοφορήσουν τα πρώτα τους ηλεκτρικά λεωφορεία. Όσο για το e-Delivery, το ηλεκτρικό μεγάλο της φορτηγό, θα ξεκινήσει να παράγεται στη Βραζιλία, το 2020.

Ο επί κεφαλής του ομίλου Volkswagen Truck & Bus, Andreas Renschler, δήλωσε σχετικά, “Πιστεύουμε σε ένα ευρύ φάσμα εναλλακτικών κινητήρων και καυσίμων, ανάλογα με την τοπική διαθεσιμότητα, την κοινωνική και τοπική ζήτηση και τις απαιτήσεις των πελατών. Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής να υιοθετούν μια τεχνολογικά ουδέτερη προσέγγιση”. Σύμφωνα με τον ίδιο, τα ηλεκτρικά φορτηγά για τις τοπικές παραδόσεις πιθανότατα θα υπερβούν σε μερίδιο αγοράς το 5%, μέχρι το 2025.

Όπως και να έχει η μετάβαση και των φορτηγών στην ηλεκτροκίνηση έχει ξεκινήσει, αν και στην περίπτωση αυτή τα πράγματα είναι μάλλον πιο δύσκολα από ότι στα επιβατικά, καθώς οι απαιτήσεις σε ενέργεια από τις μπαταρίες είναι σημαντικά μεγαλύτερες και οι προκλήσεις για τους κατασκευαστές πολύ πιο δύσκολο στο να απαντηθούν. Ο χρόνος πάντως θα δείξει αν όλη αυτή η φασαρία για την μεταστροφή στην ηλεκτροκίνηση θα έχει κάποιο αντίκρυσμα μέσα στα χρονοδιαγράμματα που δίνουν οι εταιρίες, ή είναι ένας πολύ αισιόδοξος στόχος με πολύ μεγαλύτερο χρονικό ορίζοντα εφαρμογής.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured