Σύνδεση

Toyota

H Τoyota ετοιμάζει σπορ γκάμα για όλα τα μοντέλα της

Mε την παρουσίαση του Yaris GRMN φαίνεται ότι άνοιξε η όρεξη της Toyota να ασχοληθεί σοβαρά πλέον και σε μεγάλη κλίμακα με το να προσθέσει στην γκάμα της και σπορ εκδόσεις των μοντέλων της. Και τα πρώτα δείγματα ξεκίνησαν ήδη με την ανακοίνωση μιας νέας σειράς μοντέλων τα οποία αρχικά προορίζονται για την Ιαπωνική αγορά.

Η εν λόγω γκάμα βασίζεται σε μία κατηγοριοποίηση τριών ταχυτήτων. Τα πρώτα, τα καλύτερα και πιο δυνατά μοντέλα της θα είναι τα «GRMN». Ενδεικτικά, οι Ιάπωνες υποστηρίζουν ότι το Yaris GRMN, που θα παρουσιαστεί την άνοιξη του 2018, θα είναι ταχύτερο από το αντίστοιχο Ford Fiesta ST.

toyota-gr-20170919_01_03

Αυτό θα εφοδιάζεται με έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.8 λίτρων, ισχύος 209 ίππων και με ροπή 250 Nm. Η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου θα αγγίζει τα 230 χλμ./ώρα, με τα πρώτα 100 να έρχονται από στάση σε μόλις 6,3 δλ. Οι ζάντες του θα είναι σφυρήλατες, αλουμινίου, της BBS, θα φέρει ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, το ανάλογο αεροδυναμικό πακέτο, καθώς και βελτιώσεις στο εσωτερικό.

Η δεύτερη σε δυναμισμό σειρά είναι η «GR». Σε αυτή θα υπάρχουν εκδοχές όλων των μοντέλων της Toyota. Όσο για την τρίτη, την πιο ήπια, είναι η «GR Sport». Θα πρέπει πάντως να σημειωθεί ότι αυτή η κατηγοριοποίηση αφορά αρχικά στην αγορά της Ιαπωνίας.

toyota-gr-20170919_01_14

Σε δεύτερο χρόνο κάποιες από τις προτάσεις αυτές θα περάσουν και σε άλλες αγορές, όπως αυτή της Ευρώπης. Επίσης, κρίνοντας και από τη σχετική εικόνα, δεν γίνεται καμία αναφορά στην κορωνίδα που ετοιμάζει η εταιρία, το νέο Supra. Ένα μοντέλο που εξελίσσει σε συνεργασία με τη BMW, το οποίο και περιμένουμε εντός του 2018 ή, στη χειρότερη, το 2019.

toyota-gr-20170919_01_39

Κάθε μοντέλο θα υπάρχει σε τουλάχιστον μία έκδοση, ενώ για παράδειγμα το Yaris θα είναι και στις τρεις “διαβαθμίσεις” και σε GRMN, και σε GR και σε GR Sport. Το Prius, το Lexus RX και το γιαπωνέζικο σεντάν Μark X καθώς και τα τοπικά van θα είναι σε GR προδιαγραφές. Η πιο ενδιαφέρουσα πάντως για τα δικά μας δεδομένα εκδοχή είναι του 86 GR το οποίο θα διαθέτει ένα νέο αεροδυναμικό πακέτο, καινούργιες ζάντες αλουμινίου, εξαπίστονες δαγκάνες, αμορτισέρ της Sachs, διαφορετική εξάτμιση, διαφορικό Τόρσεν και ένα νέο εσωτερικό με πολύ πιο σπορ προδιαγραφές.

Στην Ιαπωνία όπου θα παρουσιαστούν αυτά τα μοντέλα θα υπάρχουν ειδικά συνεργεία για την εξυπηρέτηση της GR γκάμας, ενώ αν όλα πάνε καλά, κάποια από αυτά θα εμφανιστούν και στην Ευρώπη.

Παναγιώτης Τριτάρης

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

Γιατί αυτό το παλιό ρώσικο φορτηγό είναι ότι πιο απίστευτο κυκλοφορεί; (Video)

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup