Από το 2021, το Πρωτάθλημα Αντοχής, το γνωστό μας WEC θα διεξάγεται με supercars τα οποία θα έχουν και το αντίστοιχο μοντέλο παραγωγής, κάτι που θα ανεβάσει κάθετα το ενδιαφέρον για τους συγκεκριμένους αγώνες αλλά και τις συμμετοχές από γνωστούς μεγάλους κατασκευαστές.
Από τους πρώτους που δηλώνουν το παρών στη νέα εποχή του WEC είναι η Toyota, η οποία θα βασίσει την αγωνιστική της συμμετοχή στο supercar Τoyota GR Super Sport το οποίο είδαμε πριν λίγους μήνες ως concept. Για να αποκτήσει όμως δικαίωμα για συμμετοχή στους αγώνες θα πρέπει πρώτα να ετοιμαστεί η έκδοση δρόμου, κάτι που θα πρέπει να γίνει μέχρι το αργότερο το φθινόπωρο του 2020.
Οι εταιρίες θα πρέπει να έχουν κατασκευάσει τουλάχιστον 20 αυτοκίνητα για να πάρουν δικαίωμα συμμετοχής και για την Toyota σύμφωνα με δηλώσεις στελεχών της αποτελεί μία νέα εποχή ανταγωνισμού και μία μοναδική ευκαιρία να αποδείξουν τις δυνατότητές τους ως ομάδα απέναντι στους καλύτερους κατασκευαστές του κόσμου.
Στην αγωνιστική έκδοση το αυτοκίνητο θα πρέπει να έχει μέγιστη ισχύ στους 750 ίππους, και επιτρέπεται η υβριδική διάταξη, η οποία δεν θα μπορεί να παράγει παραπάνω από 270 ίππους επιπλέον. Μάλιστα για να ενισχύσουν την υβριδική τάση, οι διοργανωτές βάζουν το ηλεκτρικό μοτέρ στον εμπρός άξονα, έτσι ώστε να υπάρχει και το πλεονέκτημα της τετρακίνησης.
Ως concept το GR Super Sport χρησιμοποιούσε ένα υβριδικό σύστημα με κινητήρα V6 2,4 λίτρων τοποθετημένο στο κέντρο με ισχύ που άγγιζε τους 1.000 ίππους. Η σχεδίαση ήταν περισσότερο αγωνιστική παρά για ένα αυτοκίνητο δρόμου -κάτι που μάλλον θα αλλάξει στην πορεία- ενώ η τιμή που είχε ανακοινωθεί ξεπερνούσε το 1 εκατομμύριο δολάρια.
