Αν και όλοι έχουν την προσοχή τους στραμμένη στις νέες τεχνολογίες και αυτοκίνητα EV κάθε είδους, δεν λείπουν και κάποιες προσγειωμένες προσεγγίσεις, με πιο άμεσο αντίκτυπο. Και δη στο βάρος ενός αυτοκινήτου, το οποίο είναι και αυτό καθοριστικός παράγοντας για την κατανάλωση καυσίμου και συνακόλουθα των εκπεμπόμενων ρύπων.
Σ’ αυτή την αναζήτηση για πιο ελαφρά αυτοκίνητα έρχεται να προστεθεί και η Toyota η οποία σύμφωνα με δηλώσεις του διευθυντή της Toyota Βορείου Αμερικής , του Jim Lentz, ένα από αυτά τα υλικά είναι το αλουμίνιο. «Αναζητούμε διάφορους τρόπους για να βελτιώσουμε την κατανάλωση καυσίμου. Ανάμεσα σε αυτούς είναι η χρήση υλικών με μειωμένο βάρος όπως είναι το αλουμίνιο που θα χρησιμοποιήσουμε σε μελλοντικά μας προϊόντα».
Σε άλλες δηλώσεις του αντιπροέδρου της Toyota, Robert Young, είπε ότι είναι αναγκαία η χρήση αλουμινίου στα πλαίσια από εδώ και στο εξής, ενώ επισήμανε ότι η κατασκευή αλουμινένιων μερών και εξαρτημάτων στην γραμμή παραγωγής είναι σχετικά εύκολη Πάντως δεν είναι και μία φθηνή διαδικασία, ιδίως αν η κυβέρνηση Trump προχωρήσει στην έξτρα φορολόγηση του χάλυβα και του αλουμινίου που εισάγεται στις ΗΠΑ.
Παναγιώτης Τριτάρης