Με διάφορους μικρούς κατασκευαστές να ξεπετάγονται από παντού φτιάχνοντας ηλεκτρικά hypercars των 2.000 ίππων, οι παραδοσιακοί κατασκευαστές φαίνεται να έχουν πιο προσγειωμένες και μάλλον πιο αποτελεσματικές ιδέες.
Σε συνέντευξή του, ο αρχισχεδιαστής της Porsche Michael Bauer δήλωσε ότι η εταιρία δεν πρόκειται να ακολουθήσει αυτή την κούρσα, καθώς το βάρος των μπαταριών δεν είναι συμβατό ούτε με την οδική συμπεριφορά, ούτε με το χαμηλό βάρος. Όπως είπε, αυτή η νέα γενιά μοντέλων όχι μόνο είναι βαριά, αλλά λόγω και των αεροδυναμικών επιλογών τους μοιάζουν πολύ μεταξύ τους.
Για την Porsche υπάρχει και ένα άλλο θέμα, η απουσία χαρακτήρα από την πλευρά του κινητήρα, ιδίως σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Ο Mauer είπε ότι βρίσκει μεγαλύτερη πρόκληση από τους 2.000 ίππους να φτιάξεις ένα αυτοκίνητο μικρότερο, ελαφρύτερο και εστιασμένο στην σπορ οδήγηση.
Η συζήτηση επανέρχεται με αφορμή τις φήμες για την διάδοχο της 918 Spyder. Το μοντέλο αυτό είναι ακόμα υπό συζήτηση, και μάλλον δεν πρόκειται να εμφανιστεί πριν το 2023. Προς το παρόν οι πληροφορίες κάνουν λόγο για ένα plug-in υβριδικό σύστημα, στο επίκεντρο του οποίου θα βρίσκεται ένας V6 κινητήρας, παρόμοιος με αυτόν που ετοιμάζει η Porsche για την επιστροφή της στην Formula 1.