Σύνδεση

Mercedes-Benz

Η Mercedes εγκαταλείπει τους V6 για τους εξακύλινδρους εν σειρά

Mercedes-AMG CLS 53 4MATIC+ Exterieur: Graphitgrau, Motorraum // Exterior: Graphite Grey, engine (Kraftstoffverbrauch kombiniert: 8,4 l/100 km; CO2-Emissionen kombiniert: 200 g/km) (fuel consumption combined: 8.4 l/100 km; CO2 emissions combined: 200 g/km)

Η Mercedes προσανατολίζεται στην αντικατάσταση όλων των κινητήρων V6 με αντίστοιχους εξακύλινδρους εν σειρά, όπως ανακοίνωσε ο υπεύθυνος έρευνας και εξέλιξης της εταιρίας, Ola Kallenius. Όπως εξήγησε σε συνέντευξή του, ο νέος εν σειρά εξακύλινδρος με την κωδική ονομασία M256 θα αρχίσει να εμφανίζεται σε πολλά από τα επεργόμενα μοντέλα.Και ο λόγος για αυτή την απόφαση είναι τo downsizing που και εδώ παίζει τον πρώτο ρόλο.

Σύμφωνα με τον Kallenius οι εξακύλινδρο εν σειρά μπορούν να κατασκευάζονται στην ίδια γραμμή παραγωγής με τους τετρακύλινδρους εν σειρά κινητήρες, που είναι και οι πιο δημοφιλείς της εταιρίας, καθώς έχουν περίπου πανομοιότυπη δομή.
Όπως λέει ο ίδιος, “επειδή οι τετρακύλινδροι εν σειρά κυριαρχούν στην αγορά, είναι πιο λογικό να μεταπηδήσουμε στους έξι κυλίνδρους. Οι νέοι τετρακύλινδροι και εξακύλινδροι κινητήρες μας είναι κλαδιά του ίδιου δένδρου, αφού οι θάλαμοι καύσης είναι σχεδόν οι ίδιοι, η απόσταση των 90 χιλιοστών μεταξύ των κυλίνδρων είναι οι ίδιοι ενώ μπορείς να τους κατασκευάσεις στην ίδια γραμμή παραγωγής”.

Βέβαια η αλλαγή δεν πρόκειται να γίνει από την μία στιγμή στην άλλη, και θα χρειαστεί λίγος καιρός ώστε τα νέα οχήματα της εταιρίας να προσαρμοστούν στις ιδιαιτερότητες του εξακύλινδρου εν σειρά (ιδίως το μεγάλο του μήκος). Ίσως γι’ αυτό να μην τοποθετηθεί σε αυτή την φάση στην C-Class ενώ αντίθετα ταιριάζει “γάντι” στην E-Class.

H σχεδίαση του συγκεκριμένου κινητήρα επίσης με το μικρό ηλεκτρικό μοτέρ EQ Boost που βρίσκεται μεταξύ του κινητήρα και του κιβωτίου τον έχει καταστήσει αρκετά συμπαγή, καθώς δεν υπάρχει η παραδοσιακή μίζα και ο εναλλάκτης που έπιαναν αρκετό χώρο (αυτό μειώνει και το μήκος του εν λόγω κινητήρα). Η υιοθέτηση δε του εξακύλινδρου εν σειρά, είναι επίσης μία σοφή επιλογή σε ότι αφορά τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του, καθώς όπως γνωρίζουμε είναι η ιδανική λύση για μειωμένους κραδασμούς και πολιτισμένο χαρακτήρα.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε μία από τις πιο “τρελές” μοτοσικλέτες στον κόσμο (Video)

Featured

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup