Σύνδεση

AMG

Η Mercedes-AMG One είναι 9 μήνες πίσω στο πρόγραμμα εξέλιξης

Showcar Mercedes-AMG Project ONE, zweisitziger Supersportwagen-mit modernster und effizientester Formel 1-Hybrid-Technologie, High Performance Plug-in Hybrid Antriebsstrang mit 1,6-Liter-V6-Turbobenzinmotor und vier Elektromotoren Showcar Mercedes-AMG Project ONE, two-seater supersports car with the very latest and efficient, fully-fledged Formula 1 hybrid technology, high-performance plug-in hybrid drive system with 1.6 1.6-litre V6 turbocharged petrol engine and four electric motors

Μπορεί να είναι το πιο σημαντικό σπορ αυτοκίνητο των τελευταίων ετών, όμως όπως φαίνεται η απόφαση της Mercedes-AMG να μεταφέρει την τεχνογνωσία της Formula 1 σε αυτοκίνητο δρόμου έχει αρκετές δυσκολίες.

Σύμφωνα με το αφεντικό της AMG Tobias Moers το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν αυτή την εποχή οι μηχανικοί είναι το ρελαντί του V6 υβριδικού κινητήρων των 1,6 λίτρων που έρχεται κατευθείαν από το μονοθέσιο του 2014.

Συγκεκριμένα, ο κινητήρας στην Formula 1 έχει ρελαντί στις 5.000 στροφές. Για να μπορεί όμως να είναι νόμιμο για χρήση στον δρόμο χρειάζεται αυτό το νούμερο να πέσει στις 1.200 σ.α.λ. έτσι ώστε να περνάει τους ελέγχους για ρύπους και θόρυβο.

Επίσης ο κόφτης θα “κατέβει” στις 11.000 στροφές από τις 14.000 στροφές που είναι στον κινητήρα της Formula 1 έτσι ώστε να εξασφαλιστεί λίγο μεγαλύτερη αξιοπιστία (αν και θα χρειάζεται γενική ανακατασκευή κάθε 50.000 χλμ.).

Αυτά είναι μερικά από τα θέματα που έχουν ρίξει πίσω το πρόγραμμα εξέλιξης της Οne κατά 9 τουλάχιστον μήνες. Κάτι που σημαίνει ότι οι υποψήφιοι ιδιοκτήτες της (έχουν πωληθεί όλες…) που έχουν καταβάλει τις προκαταβολές για τα 3 εκατομμύρια ευρώ θα πρέπει να κάνουν ακόμα μεγαλύτερη υπομονή μέχρι το αυτοκίνητο να είναι τελικά έτοιμο για να κυκλοφορήσει στους δημόσιους δρόμους.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Tο νέο μικρό και πιο φτηνό SUV της Toyota, που θα βασίζεται στο Yaris, θα είναι υβριδικό και τετρακίνητο

Featured

To νέο Peugeot 2008 έγινε πιο SUV και πολύ πιο upper class

Featured

Πόσο λέτε ότι κοστίζει η ταχυφόρτιση ηλεκτρικού αυτοκινήτου στο δίκτυο Ionity;

Featured

Νέα Skoda Octavia RS: με βενζίνη, diesel και plug-in υβριδική έκδοση

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup