Σύνδεση

AMG

H Mercedes-AMG φέρνει πίσω τον V8

Η Mercedes-AMG εξετάζει το ενδεχόμενο αλλαγής πλάνων σχετικά με τον υβριδικό 4κύλινδρο κινητήρα και της επιστροφής του V8 twin-turbo για τη νέα CLE 63, απαντώντας στις επικρίσεις για την υβριδική στρατηγική της.

Παρά τις εντυπωσιακές επιδόσεις του υβριδικού, η γοητεία της ισχύος και του κύρους ενός V8 παραμένει πολύ δυνατή. Η απόφαση φαίνεται να προήλθε από ανώτερα στελέχη της Mercedes-Benz λόγω της υποτονικής ζήτησης για τα τρέχοντα υβριδικά μοντέλα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η CLE 63 θα διαθέτει τον V8 M177 4.0-λίτρων της Mercedes, προσφέροντας 585 ίππους, μια μείωση 95 ίππων από το υβριδικό, αλλά διατηρώντας την πολυπόθητη διάταξη V8.

Αυτή η αλλαγή μπορεί να θεωρηθεί ως ευθυγράμμιση της AMG με τις προτιμήσεις των καταναλωτών, οι οποίοι εμφανώς προτιμούν έναν μεγάλο V8 και όχι έναν τετρακύλινδρο σε αυτά τα σπορ μοντέλα.

Παρόλο που η απόφαση δεν έχει επιβεβαιωθεί επίσημα, οι ενδείξεις υποδηλώνουν την απομάκρυνση από τον υβριδικό 4κύλινδρο προς την γοητεία του V8.

Αυτή η πιθανή στροφή σηματοδοτεί μια απόκλιση από προηγούμενες ανακοινώσεις για ένα υβριδικό μέλλον για τα μοντέλα AMG, καταδεικνύοντας την επιρροή των απαιτήσεων της αγοράς στις στρατηγικές της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Εάν πραγματοποιηθεί, σηματοδοτεί μια επιστροφή σε πιο μεγάλους κινητήρες, κάτι που συνδυάζεται και με την γενικότερο απροθυμία των καταναλωτών των σπορ μοντέλων να υιοθετήσουν την ηλεκτροκίνηση, προτιμώντας λύσεις με μεγαλύτερη προσωπικότητα όπως ένας παλιός, καλός -και προπάντων με έντονη ηχητική παρουσία- V8 κινητήρας.

Πόσο κοστίζει το νέο Nissan Qashqai;

Featured

Η νέα BMW σειρά 1 έχει αλλάξει αισθητά!

BMW

Πόσο κοστίζει η νέα BMW Σειρά 1 στην Ελλάδα;

BMW

Διέρρευσε η νέα BMW X3

BMW