Σύνδεση

Lotus

Και η Lotus μπαίνει -μέσω Κίνας…- στην κατηγορία των SUV

Kαθώς όλοι οι σπορ κατασκευαστές -με αποκορύφωμα την Ferrari- ακούγεται ότι ετοιμάζουν ένα SUV είναι προφανές ότι και το όνομα της Lotus θα ακουγόταν σε όλη αυτή την φημολογία. Πολύ δε περισσότερο όταν είχαν τέτοιου είδους ανησυχίες εδώ και πολλά χρόνια, με το πρωτότυπο APX.

O καιρός φαίνεται ότι ωρίμασε έτσι ώστε οι Βρετανοί να εμπλακούν στα τεκταινόμενα των crossover. Και αυτή την φορά τα πράγματα είναι σαφώς πιο σοβαρά καθώς η εταιρία ανήκει στην Κινέζικη Geely, η οποία θα ήθελε διακαώς ένα τέτοιου είδους όχημα με το όνομα της Lotus.

Στόχος θα είναι το νέο SUV να λανσαριστεί κοντά στο 2020 και πιθανότατα το σύστημα πρόωσης θα είναι ηλεκτροϋβριδικό, ενώ στην εξέλιξη του θα συμμετέχει και η Volvo με την τεχνογνωσία που έχει από τις σειρές XC.

Στο παρελθόν ο Jean-Marc Gales, CEO της Lotus, είχε αναφερθεί στην πιθανότητα παραγωγής ενός SUV, ενώ πρόσφατα στην έκθεση της Φρανκφούρτης ο Carl-Peter Forster, νυν διευθύνων σύμβουλος της Geely και πρώην CEO στην GM Ευρώπης, εξύμνησε μεταξύ άλλων την επιτυχία της Cayenne και αναφέρθηκε στους premium κατασκευαστές που μπαίνουν για πρώτη φορά στα «4×4».

Υπενθυμίζεται πως η Geely (στην οποία ανήκει η Volvo και η London EV Company Taxi) είχε εξαγοράσει την Proton (συγκεκριμένα της εταιρίας DRB-Hicom έναντι 65 εκατομμυρίων δολαρίων) και έτσι κατάφερε να πάρει τον έλεγχο της Lotus. Μάλιστα στα επόμενα χρόνια θα δούμε στενότερη συνεργασία της Lotus με την Volvo για τις σπορ εκδόσεις της τελευταίας. 

Όπως και να έχει πάντως, οι βιομηχανικές “καραμπόλες” μέσω Κίνας είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες και τα αυτοκίνητα που αναμένεται να προκύψουν από αυτές τις συνεργασίες σίγουρα θα συζητηθούν. Ιδίως όταν το χρήμα ρέει άφθονο και η τεράστια κινέζικη αγορά αυτοκινήτου είναι έτοιμη να υποστηρίξει κάθε τέτοια προσπάθεια που μέχρι πριν λίγα χρόνια θα έμοιαζε σενάριο επιστημονικής φαντασίας.

Παναγιώτης Τριτάρης

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured

Δείτε πόσο κοστίζει το νέο Peugeot 2008 στη Γερμανία

Featured

Πόσο κοστίζουν τα Scala και Kamiq της Skoda που καταναλώνουν το φτηνό φυσικό αέριο;

Featured

Η BMW “μαγείρευε” τις πωλήσεις της στην αγορά των ΗΠΑ(;)

BMW




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup