Αν και η Ferrari υιοθέτησε ήδη τον V6 κινητήρα με υβριδικό σύστημα στην 296 GTB, η Lamborghini δηλώνει ότι δεν ταιριάζει με την εικόνα της η “υποβάθμιση” των κινητήρων εσωτερικής καύσης που θα χρησιμοποιεί στα επερχόμενα μοντέλα της.
Αυτό δήλωσε ο τεχνικός διευθυντής της εταιρίας Rouve Mohr ο οποίος είπε ότι προς το παρόν δεν υπάρχουν πλάνα για κάποιον κινητήρα V6 στην γκάμα της εταιρίας.
Όπως είπε χαρακτηριστικά, η Lamborghini είχε πάντα V12 κινητήρες και το λιγότερο που “κατέβηκε” ήταν στον V8, ποτέ με λιγότερους κυλίνδρους.
Αν και στόχος της ιταλικής εταιρίας είναι να μειώσει τις εκπομπές ρύπων του στόλου της στο μισό μέχρι το 2025, μέσω υβριδικών συστημάτων, δεν θέλει να μπει στην διαδικασία για να παράγει μικρότερους κινητήρες.
Ο τεχνικός διευθυντής της Lamborghini επιμένει ότι μεγάλο κομμάτι της παράδοσης της εταιρίας είναι και οι εντυπώσεις που δημιουργούν τα αυτοκίνητά της, κάτι που συνδέεται άμεσα και με τους κινητήρες τους.
Για το μέλλον βλέπει πιο πιθανό την μεταστροφή προς την ηλεκτροκίνηση παρά προς την λύση μικρότερων κινητήρων εσωτερικής καύσης.
Για παράδειγμα, ο Mohr αναφέρει την Urus για την οποία στόχος είναι να γίνει πλήρως ηλεκτρική σε κάποια φάση μέσα στα επόμενα χρόνια παρά να δεχθεί έναν μικρότερο κινητήρα.
Παράλληλα θα προστεθεί και ένα ακόμα μοντέλο, κατά πάσα πιθανότητα ένα τετραθέσιο GT, το οποίο εκτός από το ότι θα μειώσει τον μέσο όρο των ρύπων της γκάμας, θα οδηγήσει και την Lamborghini να ξεπεράσει τις 10.000 μονάδες ετησίως.