Σύνδεση

Featured

H Lamborghini αποχαιρετά την Αventador με την LP780-4 Ultimae των 780 ίππων

Μετά από 10 ολόκληρα χρόνια στην παραγωγή ήρθε η ώρα για την Aventador να ολοκληρώσει την οπορεία της. Και η LP 780-4 Ultimae είναι το κύκνειο άσμα ενός ιδιαίτερα σημαντικού μοντέλου για την Lamborghini, το οποίο θα κατασκευαστεί σε μόλις 600 κομμάτια, 350 κουπέ και 250 roadsters.

Mε αυτό το αυτοκίνητο μπαίνει και στην σύνταξη ο V12, τουλάχιστον στην καθαρή μορφή του που τον γνωρίζαμε μέχρι σήμερα. Για την σχεδίασή του έχουν χρησιμοποιηθεί στοιχεία από την Aventador S και οι κορυφαίες επιδόσεις της SVJ, δημιουργώντας την κορυφαία Lamborghini για γενική χρήση.

Ο κλασικός V12 περιστρέφεται στις 8.700 στροφές και φθάνει στους 780 ίππους και τα 720 Nm ροπής, 40 περισσότερους από την S και 10 από την SVJ. Η προσεγμένη κατασκευή της έχει φέρει την ζυγαριά στα επίπεδα της SVJ με δίαιτα των 25 κιλών.

Η κίνηση μεταδίδεται στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου επτά σχέσεων. Οι επιδόσεις της είναι απίστευτες, με το 0-100 χλμ/ώρα να γίνεται σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 355 χλμ/ώρα.

Τα φρένα, η ανάρτηση αλλά και το αεροδυναμικό πακέτο είναι ότι πιο εξελιγμένο έχει να παρουσιάσει η εταιρία, δημιουργώντας ένα σύνολο που αισθάνεται το ίδιο άνετα τόσο στην πίτα όσο και στον δρόμο.

Πάντως αισθητικά η αποχαιρετιστήρια Aventador δεν έχει τις ακρότητες της SVJ, όντας ένα πιο προσγειωμένο και πάντως πιο στιλάτο αυτοκίνητο, παραμένοντας όμως μία γνήσια Lamborghini.
To σαλόνι έχει και αυτό ιδιαίτερα χαρακτηριστικά για την συγκεκριμένη έκδοση και διαθέτει ότι πιο σύγχρονο έχει να προσφέρει η εταιρία σε τεχνολογίες διασύνδεσης.

Η πρώτη της εμφάνιση θα γίνει στο Φεστιβάλ του Goodwood μεταξύ 8 και 11 Ιουλίου.

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured