Σύνδεση

Hyundai

H Hyundai πατεντάρει δομικά στοιχεία του αυτοκινήτου από carbon fiber

Μέσα στην γενικότερη “αναστάτωση” που έχει προκληθεί από την μανία της ηλεκτροκίνησης, δεν λείπουν και κάποιες καλές ιδέες από εταιρίες που ψάχνονται και σε άλλους σημαντικούς τομείς του αυτοκινήτου. Όπως για παράδειγμα η Hyundai η οποία κατέθεσε στην Αμερική πατέντες για την χρήση σύνθετων υλικών στο μπροστινό μέρος έτσι ώστε να περιορίσει το βάρος αυξάνοντας παράλληλα την ακαμψία του οχήματος.

hyundai-cfrp-front_end_2

Εκεί τουλάχιστον ποντάρει η Hyundai, η οποία κατέθεσε πρόσφατα τη σχετική πατέντα στο γραφείο ευρεσιτεχνιών των ΗΠΑ. Η σχετική μελέτη αναφέρει τη χρήση CFRP (Carbon Fibre Reinforced Plastic), πολυμερικών (πλαστικών) δηλαδή υλικών με ενισχύσεις ινών άνθρακα, στα δομικά στοιχεία του μπροστινού μέρους ενός αυτοκινήτου. Συγκεκριμένα αναφέρεται στις δοκούς που διαχωρίζουν το διαμέρισμα του κινητήρα με αυτό των επιβατών, καθώς και τους συνδέσμους με τις μπροστινές κολώνες.

Συνήθως σε αυτά τα τμήματα χρησιμοποιείται αλουμίνιο ή χάλυβας υψηλής αντοχής. Παρόλα αυτά, με τη χρήση ειδικά σχεδιασμένων μερών (πολυγωνικής διατομής) από ανθρακονήματα, η Hyundai μπορεί να επιτύχει τη μείωση του βάρους και παράλληλα την αύξηση της συνολικής ακαμψίας του πλαισίου.

hyundai-cfrp-front_end_3

Η προώθηση αυτής της τεχνολογίας θα μπορούσε κατ’ αρχήν να δώσει μία έξτρα ώθηση στα σπορ μοντέλα της εταιρίας, τα οποία θα επωφεληθούν άμεσα από τις ιδιότητες του carbon fiber. Ενώ αργότερα η χρήση του θα μπορούσε να περάσει σε σε πιο συμβατικά μοντέλα, αν και όπως φαίνεται όλα γίνονται για να διατηρηθεί το βάρος των ηλεκτροκίνητων σε λογικά επίπεδα.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo