Σύνδεση

F1

Η FIA ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΕΞΤΡΑ ΤΙΜΩΡΙΑ ΣΤΟΝ VETTEL

Η FIA αποφάσισε σήμερα να μην επιβληθεί καμία επιπλέον ποινή εναντίον του Sebastian Vettel για το περιστατικό που έγινε με τον Lewis Hamilton στο Γκραν Πρι του Αζερμπαϊτζάν. Ο Vettel είχε κληθεί σε απολογία, και σε συνάντηση που έγινε σήμερα, ο οδηγός της Ferrari έδωσε εξηγήσεις και ζήτησε συγνώμη για το περιστατικό.

Υπενθυμίζουμε ότι ο Vettel είχε ήδη τιμωρηθεί με 10 δευτερόλεπτα ποινής στα πιτς μετά από ένα πρωτοφανές “τζαρτζάρισμα” με τον Hamilton, ενώ το περιστατικό είχε σταθεί αφορμή για δεκάδες άρθρα και απόψεις σε όλο τον κόσμο, με τις γνώμες να διχάζονται για το ποιος έφταιγε και για το αν έπρεπε να επιβληθεί και έξτρα ποινή στον οδηγό της Ferrari.

H FIA διερεύνησε εξονυχιστικά το συμβάν, και μετά την απολογία του Vettel αλλά και την αποδοχή του τετράκις πρωταθλητή να αφοσιωθεί προσωπικά στην εκπαίδευση νέων οδηγών, η υπόθεση φαίνεται να κλείνει οριστικά.

Ο ίδιος ο Vettel στην ιστοσελίδα του δηλώνει ότι “Κατά την διάρκεια του γύρου επανεκκίνησης, πιάστηκα στον ύπνο από τον Lewis και έπεσα πάνω στο αυτοκίνητό του. Δεν πιστεύω ότι είχε κάποια πρόθεση. Και πάνω στην έξαψη του αγώνα αντέδρασα υπερβολικά, και έτσι θέλω να ζητήσω συγνώμη απευθείας από τον Lewis όπως και από όλους τους θεατές που έβλεπαν τον αγώνα. Αντιλαμβάνομαι ότι αυτό δεν αποτελεί ένα καλό παράδειγμα για τους οδηγούς”.

Και συνεχίζει: “Δεν είχα καμία πρόθεση να θέσω τον Lewis σε κίνδυνο. Όμως καταλαβαίνω ότι αυτό που έκανα δημιούργησε μια επικίνδυνη κατάσταση. Γι’ αυτό θέλω να ζητήσω συγνώμη και από την FIA και σέβομαι την απόφαση που πάρθηκε σήμερα στην συνάντηση στο Παρίσι, όπως και την ποινή που πήρα στο Μπακού. Αγαπώ το σπορ και είμαι αποφασισμένος να το υπηρετήσω με έναν τρόπο που θα αποτελεί παράδειγμα για τις επόμενες γενεές”.

BACU-4

Aπό την πλευρά της η FIA και ο πρόεδρος της Jean Todt στην δική της δήλωση ξεκαθαρίζει ότι διερεύνησε το γεγονός με μόνο σκοπό να μην αποτελέσει κακό παράδειγμα στους νέους οδηγούς σε όλο τον κόσμο και για να μην καταστρέψει την φήμη του σπορ. Η FIA δηλώνει ότι μετά από εξονυχιστική κουβέντα ο Vettel παραδέχτηκε ότι είναι ο αποκλειστικά υπεύθυνος, και δέχθηκε να δουλέψει με νεαρούς οδηγούς για τους επόμενους 12 μήνες σε μικρότερες κατηγορίες.

Με βάση όλα τα παραπάνω η FIA και ο Jean Todt κρίνουν ότι το γεγονός μπορεί να θεωρηθεί λήξαν. Ξεκαθαρίζοντας παράλληλα ότι δεν θα ανεχθεί αντίστοιχες συμπεριφορές στο μέλλον. Ο ίδιος ο Todt μετά την συνάντηση δήλωσε ότι “Ο ανταγωνισμός σ’ αυτό το κορυφαίο επίπεδο είναι ένα πολύ έντονο περιβάλλον που δοκιμάζονται οι συμπεριφορές. Παρ’ όλα αυτά είναι υποχρέωση των κορυφαίων οδηγών να ανταποκρίνονται σ’ αυτή την πίεση με ηρεμία και να συμπεριφέρονται όχι μόνο με βάση τους κανόνες του σπορ αλλά και να ανεβαίνουν στην εκτίμηση του κοινού. Είναι ήρωες και πρότυπα για εκατομμύρια φίλους του σπορ σε όλο τον κόσμο και έτσι πρέπει να συμπεριφέρονται με ανάλογο τρόπο”.

Τέλος καλό, όλα καλά λοιπόν; Ο χρόνος θα δείξει… Πάντως το πρωτάθλημα έχει πάρει κυριολεκτικά φωτιά, και θα αρκεί μία ελάχιστη “στραβοτιμονιά” από τον οδηγό της Ferrari για να αποφύγει κάποια σοβαρή τιμωρία. Προς το παρόν αυτό που τον σώζει είναι προφανώς η “φανέλα” και η επίγνωση της FIA (και προφανώς των Αμερικάνων ιδιοκτητών) ότι χωρίς τους “κόκκινους” πρωτάθλημα Formula 1 δεν γίνεται…

Παναγιώτης Τριτάρης

1 Σχόλιο

1 Σχόλιο

  1. Avatar

    ΓΙΩΡΓΟΣ

    04/07/2017 στις 9:37 πμ

    ΤΕΛΟΣ ΚΑΛΑ , ΟΛΑ ΚΑΛΑ. Ε ΒΕΒΑΙΑ ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΞΕΦΤΙΛΗΣΘΕΙ Η ΛΕΞΗ ΣΥΓΝΩΜΗ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε πως είναι στο εσωτερικό του βυθισμένου πλοίου της Hyundai που μετέφερε αυτοκίνητα (Video)

Featured

Tρελή ζήτηση για ένα Toyota RAV4 με αμερικάνικo στυλ της δεκαετίας του ’80

Featured

Αυτό θα είναι το νέο τζιπ του Ελληνικού Στρατού; Αντικαταστάτης αυτών της Mercedes;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup