Σύνδεση

Ferrari

Η Ferrari KC23 είναι μία και ανεπανάληπτη

Η KC23 είναι ακόμα πιο αποκλειστική Ferrari, καθώς θα παραμείνει αυστηρά ένα μοναδικό δείγμα χωρίς πινακίδες κυκλοφορίας, αφού πρόκειται για ένα μοντέλο μόνο για πίστα.

Βασισμένο στην 488 GT3, υιοθετεί στιλιστικά στοιχεία από το Vision Gran Turismo και το υπεραυτοκίνητο αντοχής 499P.

Η 488 GT3 Evo πάνω στην οποία βασίζεται έχει υποστεί σημαντικές τροποποιήσεις, συμπεριλαμβανομένης της ενεργής αεροτομής που επιτεύχθηκε με μηχανοκίνητα πλευρικά πάνελ αμαξώματος για να ανοίγουν οι εισαγωγές αέρα.

Το ενδιαφέρον εντοπίζεται και στο νέο χρώμα που ονομάζεται Gold Mercury και διαθέτει ένα φινίρισμα που μοιάζει με αλουμίνιο, χάρη σε υγρό μέταλλο ενσωματωμένο στο χρώμα τεσσάρων στρώσεων.

Το KC23, το οποίο παραγγέλθηκε από “έναν πολύ ευφάνταστο, παθιασμένο και απαιτητικό πελάτη”, διαθέτει μια γιγαντιαία πίσω πτέρυγα που μπορεί να αφαιρεθεί προαιρετικά για να δώσει στο πίσω μέρος μια πιο ομαλή εμφάνιση. Διαθέτει επίσης πλευρικές κάμερες αντί για συμβατικούς καθρέφτες.

Αν και το αυτοκίνητο θα παραμείνει ένα μοναδικό, η Ferrari αναφέρει ότι το στυλ της KC23 δίνει μια πρώτη γεύση από μελλοντικά μοντέλα.

Ενώ το εξωτερικό έχει επανασχεδιαστεί πλήρως, το εσωτερικό διατηρεί την αγωνιστική διαμόρφωση με δύο καθίσματα τύπου μπάκετ και μια ποικιλία διακοπτών που μεταφέρθηκαν από το 488 GT3 Evo. Υπάρχει επίσης ένας πλήρης κλωβός ασφαλείας και ένα αγωνιστικών προδιαγραφών τιμόνι.

Η Ferrari δεν αναφέρει αν ο V8 των 3,9 λίτρων με διπλό τούρμπο έχει παραμείνει αμετάβλητος σε σχέση με το αγωνιστικό αυτοκίνητο. Στην 488 GT3 Evo που λανσαρίστηκε για τη σεζόν 2020, ο κινητήρας αποδίδει 600 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και 700 Nm στις 6.000 σ.α.λ.

Περισσότερες και πιο αναλυτικές λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν μέσα στην εβδομάδα, στο Goodwood Festival of Speed, το οποίο διαρκεί από την Πέμπτη έως την Κυριακή.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured