Mε τον γερμανικό όμιλο να σχεδιάζει πάνω από 130 υβριδικά και κάθε μορφής ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2022 είναι προφανές ότι οι ανάγκες σε μπαταρίες είναι τεράστιες. Γι’ αυτό τον λόγο ξεκίνησε την καταπόνηση σχεδίου για την εξασφάλιση αυτού του τεράστιου αριθμού μπαταριών, καθώς οι εκτιμήσεις που κάνουν τα στελέχη της εταιρίας είναι ότι μέχρι το 2025 το 15-20% των μοντέλων που θα πουλά θα είναι EV κάποιας μορφής.
Το εργοστάσιο κατασκευής μπαταριών στο Kamenz είναι ήδη έτοιμο και στο πρόγραμμα έχουν μπει δύο νέες μονάδες στην Sindelfingen της Γερμανίας και στο Πεκίνο, στην Ταϊλάνδη (Bangkok) και στις ΗΠΑ (Tuscaloosa). Την ίδια στιγμή η Daimler προωθεί τις μπαταρίες με μικρότερο ποσοστό σε κοβάλτιο, και για τον σκοπό αυτό συνεργάζεται με τις εταιρίες SK Innovation, LG Chem και CATL Οι νέες αυτές μπαταρίες στοχεύουν να ανεβάσουν το νικέλιο στο 80% (από 60% που είναι σήμερα) έτσι ώστε το κοβάλτιο να μειωθεί στο 10% (από 20% που είναι σήμερα).
Σύμφωνα με δηλώσεις του Προέδρου του ΔΣ της Daimler, Dieter Zetsche: «Η ηλεκτρική επίθεση συνεχίζει να κερδίζει δυναμική. Μετά την επένδυση δισεκατομμυρίων ευρώ στην ανάπτυξη του ηλεκτρικού στόλου και την επέκταση του παγκόσμιου δικτύου μπαταριών μας, κάνουμε το επόμενο βήμα: Με την αγορά κυψελών μπαταρίας για περισσότερα από 20 δισεκατομμύρια ευρώ, προωθούμε συνεχώς το μετασχηματισμό στο ηλεκτρικό μέλλον της εταιρείας μας. Σχεδιάζουμε συνολικά 130 ηλεκτροκίνητες παραλλαγές στα Mercedes-Benz Cars έως το 2022. Επιπλέον, θα έχουμε ηλεκτρικά φορτηγά, λεωφορεία και φορτηγά».
Παναγιώτης Τριτάρης