Σύνδεση

Mercedes-Benz

H ΜERCEDES ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΣΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3 ΕΚΑΤ. DIESEL ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ

Σε μία ιδιαίτερα εντυπωσιακή κίνηση προχώρησε η Mercedes στην Γερμανία αλλά και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, όπου εθελοντικά “ανακαλεί” πάνω από 3 αυτοκίνητά της τα οποία είναι εφοδιασμένα με κινητήρες diesel. Η πρωτοφανής σε μέγεθος αυτή δράση έχει ως στόχο την αλλαγή του λογισμικού σε αρκετούς κινητήρες πετρελαίου, με στόχο να βελτιώσει τα στοιχεία των εκπεμπόμενων ρύπων.

Παράλληλος στόχος αυτής της ενέργειας είναι σύμφωνα με την εταιρία να τονώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών προς τους πετρελαιοκινητήρες της. Και βέβαια να αποφύγει τυχόν έρευνες που πιθανά να οδηγούσαν σε μία ακόμα περιπέτεια των Γερμανών κατασκευαστών με τους κινητήρες diesel και τις μεθόδους που χρησιμοποιούσαν για την παραποίηση των στοιχείων σχετικά με τους ρύπους.

Η ενέργεια αυτή, θα κοστίσει περί τα 220 εκατομμύρια ευρώ στην Μercedes η οποία όπως είναι φυσικό θα επωμιστεί όλο το κόστος. Όπως δήλωσε ο ίδιος ο πρόεδρος της εταιρίας, Dieter Zetsche, “Η αναστάτωση που έχει προκληθεί με τους κινητήρες diesel δημιουργεί αβεβαιότητα στους καταναλωτές. Γι’ αυτό αποφασίσαμε να πάρουμε έξτρα μέτρα ώστε να αυξήσουμε την εμπιστοσύνη τους στην τεχνολογία των diesel κινητήρων”.

Πρόκειται για μία διαδικασία η οποία αφορά πολλούς από τους νέους κινητήρες της εταιρίας, μεταξύ των οποίων και τον 1,5 που είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στην χώρα μας. Η διαδικασία όπως την περιγράφουν οι μηχανικοί της Mercedes θα διαρκεί γύρω στα 60 λεπτά και θα ξεκινήσει μέσα στο καλοκαίρι. Η όλη προσπάθεια αναμένεται να ολοκληρωθεί προς τα τέλη του 2018.

Η Mercedes υπόσχεται παράλληλα ότι θα βελτιώσει στο μάξιμουμ όλους τους Euro 5 και Εuro 6 κινητήρες της μέσα από την αλλαγή του λογισμικού. Δεν υπάρχουν κάποια σχέδια για πιο προχωρημένες επεμβάσεις μέσα στους κινητήρες και στα μέρη τους.

Πρόκειται για μία ενέργεια που προσπαθεί να προλάβει καταστάσεις και να φέρει την Daimler μπροστά από τις εξελίξεις, τονίζουν αναλυτές οι οποίοι υποστηρίζουν επίσης ότι αυτή είναι μία καλή ευκαιρία να μειωθούν ακόμα περισσότεροι οι ρύποι (κυρίως Nοx) από τους κινητήρες diesel της εταιρίας και να αποφύγουν τους περιορισμούς που ετοιμάζουν αρκετές πόλεις στην Γερμανία και όχι μόνο.

Παναγιώτης Τριτάρης

 

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε πως είναι στο εσωτερικό του βυθισμένου πλοίου της Hyundai που μετέφερε αυτοκίνητα (Video)

Featured

Tρελή ζήτηση για ένα Toyota RAV4 με αμερικάνικo στυλ της δεκαετίας του ’80

Featured

Αυτό θα είναι το νέο τζιπ του Ελληνικού Στρατού; Αντικαταστάτης αυτών της Mercedes;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup