Σύνδεση

Caterham

H CATERHAM ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΕΝΑ “ΚΑΝΟΝΙΚΟ” ΣΠΟΡ MONTΕΛΟ

Μία από τις πιο ιδιαίτερες μικρές εταιρίες κατασκευής αυτοκινήτων στον κόσμο είναι η Βρετανική Caterham η οποία έχει στην γκάμα της ένα και μόνο μοντέλο εδώ και… 40 χρόνια. Πρόκειται για το γνωστό μας “Seven” το οποίο μάλιστα βασίζεται σε ένα σχέδιο της Lotus που πηγαίνει ακόμα 20 χρόνια πίσω.

Σε μία πρόσφατη συνέντευξή του, το αφεντικό της εταιρίας Graham McDonald δήλωσε ότι αναζητά μία εταιρία με την οποία θα μπορούσε να προχωρήσει στην κατασκευή ενός κανονικού σπορ μοντέλου. “Το Seven θα είναι σχεδίαση 60 χρόνων την επόμενη χρονιά, και εμείς πρέπει να σκεφτούμε για το μέλλον μας” δήλωσε ο ΜcDonald. “Είναι σημαντικό να βρούμε τον σωστό κινητήρα και την κατάλληλη συνεργασία ώστε να διατηρήσουμε το DNA της Caterham. Συζητάμε αυτή την εποχή με την Ford και με άλλες εταιρίες” σημείωσε ο McDonald.

caterham-2

Πάντως αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Caterham προσπάθησε να κατασκευάσει ένα “κανονικό” σπορ μοντέλο. Προηγήθηκε η συνεργασία της το 2011 με την Renault από την οποία βγήκε το πρωτότυπο C120 που βλέπουμε στις φωτογραφίες. Όμως το project δεν προχώρησε περισσότερο από αυτό το στάδιο, και διαλύθηκε το 2014, με την Renault πάντως να επωφελείται μεταφέροντας αρκετά από όσα προέκυψαν από την συνεργασία στην επερχόμενη νέα Alpine Α120.

Στην συνέντευξή του ο McDonald εξήγησε ότι τα προβλήματα της εταιρίας του είναι πολλαπλά. Από τη μια είναι μικρή για να προχωρήσει στην αυτόνομη εξέλιξη ενός κανονικού μοντέλου όπως το οραματίζεται. Ενώ από την άλλη, η μορφή του Seven δεν του επιτρέπει να πωληθεί στις μεγάλες αναδυόμενες αγορές, καθώς είναι πολύ δύσκολο να πάρει έγκριση για κυκλοφορία σε δημόσιο δρόμο.

caterham-seven-160

Πάντως δεν το βάζει κάτω, και όπως δηλώνει το αυτοκίνητο που θέλει να κατασκευάσει δεν πρόκειται για μία “κλειστή” έκδοση του Seven αλλά για ένα “τυπικό” σπορ αυτοκίνητο, με κανονικό αμάξωμα, χώρους και ανέσεις για τους επιβάτες, κινητήρα εμπρός -μάλλον ατμοσφαιρικό- και κίνηση στους πίσω τροχούς. Και σε κάθε περίπτωση δεν θα πρόκειται για επανάληψη της προσπάθειας που έγινε στα μέσα της δεκαετίας του 1990 με το μάλλον αποτυχημένο “21”, το οποίο ήταν ένα όχημα με το δάπεδο και τα μηχανικά μέρη του “Seven” και κατάφεραν να πωληθούν λιγότερα από 50 μονάδες.

Όπως και να έχει πάντως η εταιρία βρίσκεται στην αναζήτηση συνεργάτη για την κατασκευή του νέου της αυτοκινήτου που θα ανοίξει μια εντελώς νέα σελίδα στην ιστορία της και θα της επιτρέψει να επιζήσει. Το εγχείρημα δεν μοιάζει εύκολο, όμως αν υπολογίσουμε ότι έχει καταφέρει να επιβιώσει τόσα χρόνια με ένα και μοναδικό μοντέλο, τότε έχει όλη την υπομονή και την αντοχή για να βρει την σωστή εταιρία για να προχωρήσει στο εγχείρημα το πρώτου νέου Caterham εδώ και… 40 χρόνια!

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε μία από τις πιο “τρελές” μοτοσικλέτες στον κόσμο (Video)

Featured

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup