Σύνδεση

Featured

Γιατί οι πλούσιοι δεν θέλουν τα ηλεκτρικά hypercars;

Ο διευθύνων σύμβουλος της Rimac, Mate Rimac, αναγνώρισε πρόσφατα ότι το hypercar Nevera αξίας 2 εκατομμυρίων ευρώ δεν έχει αποδώσει επαρκώς στις πωλήσεις, καθώς μόνο 50 από τις 150 μονάδες που είχαν προγραμματιστεί να πωληθούν από την κυκλοφορία του πριν από τρία χρόνια.

Ο ίδιος απέδωσε αυτή την υποτονική ζήτηση στην προτίμηση των εύπορων αγοραστών για τα συμβατικά μοντέλα, με κινητήρα εσωτερικής καύσης supercars και hypercars έναντι των ηλεκτρικών οχημάτων.

Παρά τον αρχικό ενθουσιασμό για τα ηλεκτρικά οχήματα, η Rimac παρατήρησε μια μεταστροφή μεταξύ των ατόμων υψηλού πλούτου που αναζητούν διαφοροποίηση στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Κάνοντας παραλληλισμούς με την προτίμηση των ακριβών αναλογικών ρολογιών έναντι των ψηφιακών smartwatches, η Rimac τόνισε την επιθυμία για των εύπορων καταναλωτών να αγοράζουν κάτι με αξία που προκύπτει από την παράδοση και το συναισθηματικό φορτίο που κουβαλά.

Ο Rimac εξέφρασε σκεπτικισμό σχετικά με την δυνατότητα επιστροφής της ζήτησης για ηλεκτρικά υπεραυτοκίνητα και αναμένει ότι θα συνεχιστεί η προτίμηση στα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Έτσι, είναι αυτονόητο ότι ο επερχόμενος αντικαταστάτης της Chiron της Bugatti, που ανήκει στην Rimac, δεν θα είναι ένα EV, ένας παραδοσιακός V16 κινητήρας χωρίς τούρμπο αλλά με υβριδική τεχνολογία.

Κατά συνέπεια, η εστίαση της Rimac μπορεί να μετατοπιστεί προς άλλα εγχειρήματα, όπως η ανάπτυξη ρομποτικών ταξί και η προμήθεια πακέτων μπαταριών για την επόμενη γενιά ηλεκτρικών οχημάτων της BMW.

Πόσο κοστίζει το νέο Nissan Qashqai;

Featured

Η νέα BMW σειρά 1 έχει αλλάξει αισθητά!

BMW

Πόσο κοστίζει η νέα BMW Σειρά 1 στην Ελλάδα;

BMW

Διέρρευσε η νέα BMW X3

BMW