Σύνδεση

F1

F1 2021: Τι αλλάζει στη φετινή σεζόν

Η νέα αγωνιστική περίοδος στην Formula 1 ξεκινά. Ας δούμε στα γρήγορα τι έχει αλλάξει, τις ομάδες και το αγωνιστικό πρόγραμμα.

Αφήνοντας πίσω ένα αλαλούμ περσινό πρωτάθλημα με μία κάκιστη Ferrari περνάμε σε μια νέα σεζόν δίχως σημαντικές αλλαγές σε τεχνικό επίπεδο. Και αυτό επειδή από το πρωτάθλημα του 2022 θα ισχύσουν οι νέοι κανονισμοί βάζοντας νέα πρότυπα στην σχεδίαση και τις τεχνολογίες των μονοθέσίων.

Έτσι, για φέτος τα μονοθέσια είναι σχεδόν ίδια με τα περσινά έχοντας ελάχιστες αλλαγές. Μία από αυτές αφορά στην κατάργηση κάποιων τρικ στο πάτωμα του μονοθεσίου ώστε να μειωθεί το κάθετο αεροδυναμικό φορτίο. Επίσης, έχουν μειωθεί τα διαφράγματα στους διαχύτες κατά 50 χλστ. Μία ακόμη αλλαγή έχει να κάνει με τους αεραγωγούς στα πίσω φρένα και την μείωση των flaps από τα 80 στα 40 χλστ.

Το ελάχιστο βάρος των μονοθεσίων αυξάνεται από τα 746 στα 752 κιλά, ενώ το ελάχιστο για τις μονάδες πρόωσης από τα 145 πάει στα 150 κιλά. Κάτι σημαντικό είναι πως το καινοτόμο σύστημα DAS της Mercedes δεν επιτρέπεται. Επίσης, η διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής (όπως σήμερα) μειώνεται κατά μισή ώρα (από τα 90 στα 60 λεπτά).

Από πλευράς μπάτζετ υπάρχει πλαφόν για κάθε ομάδα στα 145 εκατομμύρια δολάρια. Από το 2022 το ποσό αυτό θα μειωθεί στα 140 εκ. και το 2023 στα 135 εκ. ώστε να μπορέσουν να είναι πιο ανταγωνιστικές οι μικρότερες ομάδες. Αλλαγές υπάρχουν και στους περιορισμούς χρήσης των αεροδυναμικών τούνελ με τις πιο αδύναμες ομάδες να έχουν μεγαλύτερο ποσοστό μελέτης.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Επιτέλους! Το Chaos είναι έτοιμο!

Featured

Η θρυλική Ferrari F40 αναβιώνει!

Featured

Tώρα οι πληροφορίες για τα οχήματά μας στο Gov.gr Wallet

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Το νέο Toyota GR Yaris ανέβηκε στους 280 ίππους!

Featured