Σύνδεση

Ford

Ford Transit: τώρα και το βαν είναι διαθέσιμο με νέο αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων

Η Ford ξεκίνησε την παραγωγή ενός νέου, αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων με 10 σχέσεις μετάδοσης, το οποίο αποτελεί προαιρετική επιλογή για τις εκδόσεις του Transit με κίνηση στους πίσω τροχούς. Σύμφωνα με την Ford το κιβώτιο αυτό προσφέρει εξαιρετική οικονομία καυσίμου και απαράμιλλη αντοχή, σε συνδυασμό με ικανότητα ρυμούλκησης έως 2.800 kg.

Το νέο κιβώτιο είναι ιδανικό για εκδόσεις του Transit με κίνηση στους πίσω τροχούς στις οποίες τα αυτόματα προτιμώνται για την ευχρηστία και πρακτικότητά που προσφέρουν σε βαρύτερα οχήματα –μετατροπές, οχήματα διανομής τροφίμων, οχήματα έκτακτης ανάγκης, τροχόσπιτα, καθώς και στις δημοφιλείς, εργοστασιακής κατασκευής 15θέσιες και 18θέσιες minibus εκδόσεις του Ford Transit.

Το νέο αυτό κιβώτιο αποτελεί προϊόν εσωτερικής εξέλιξης της εταιρείας, όντας δοκιμασμένο στο παρελθόν σε διάφορά μοντέλα της μάρκας, όπως είναι τα βραβευμένα Ranger και F150 και η υψηλών επιδόσεων Mustang. Το ευφυές κιβώτιο ταχυτήτων της Ford είναι σχεδιασμένο για να ελαχιστοποιεί το κόστος καυσίμου για ιδιοκτήτες και χρήστες χάρη στην αραιή κλιμάκωση των σχέσεών του, η οποία επιτρέπει στον κινητήρα να λειτουργεί στο βέλτιστο εύρος στροφών.

Διαθέσιμο για εκδόσεις του Transit με κίνηση στους πίσω τροχούς σε συνδυασμό με την πρόσφατη εκδοχή του κινητήρα ντίζελ 2.0L EcoBlue HDT 170 PS της Ford, το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων των 10 σχέσεων πέρασε με επιτυχία τις εντατικές δοκιμές επιδόσεων και αντοχής στις οποίες υπεβλήθη προκειμένου να διασφαλιστεί η καταλληλότητά του για χρήση σε επαγγελματικά οχήματα βαρέως τύπου, τα οποία λειτουργούν με υψηλά φορτία, ρυμουλκούν συχνά τρέιλερ και έχουν «φορτωμένο» πρόγραμμα εργασιών.

Το νέο κιβώτιο για μοντέλα με κίνηση στους πίσω τροχούς προστίθεται στο σημαντικό πακέτο αναβαθμίσεων που λανσαρίστηκε για το Transit το 2019, στο οποίο περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων οι πιο οικονομικοί σε κατανάλωση και εξηλεκτρισμένοι κινητήρες, το αυξημένο ωφέλιμο φορτίο και τα βελτιωμένα χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας. Το νέο κιβώτιο ταχυτήτων των 10 σχέσεων πλαισιώνει το υπάρχουν αυτόματο των 6 σχέσεων, το οποίο παραμένει διαθέσιμο για τις «χαμηλών βαρών» προτάσεις του Ford Transit με κίνηση στους εμπρός τροχούς.

Σχεδιασμένο για απόδοση και αντοχή

Με 10 διαθέσιμες σχέσεις μετάδοσης ο κινητήρας 2.0L EcoBlue 170 PS μπορεί τώρα να λειτουργεί πιο συχνά στο σημείο της μέγιστης απόδοσής του, προσφέροντας συγχρόνως πιο άμεση απόκριση στην οδήγηση. Χάρη στο προσαρμοζόμενο σε πραγματικό χρόνο πρόγραμμα διαχείρισης των αλλαγών, το κιβώτιο «αντιλαμβάνεται» τις μεταβαλλόμενες συνθήκες με αποτέλεσμα να επιλέγει την ιδανική σχέση προκειμένου να διασφαλίσει βέλτιστες επιδόσεις, οικονομία καυσίμου ή πολιτισμένη λειτουργία, ανάλογα με την περίπτωση.

Προσομοιώσεις σε υπολογιστή βοήθησαν στη βελτιστοποίηση της αρχιτεκτονικής του κιβωτίου,  εξισορροπώντας τα οφέλη από τις περισσότερες σχέσεις μετάδοσης με τις απώλειες ενέργειας που προκύπτουν κατά τη διάρκεια των συχνότερων αλλαγών. Όμως, ένα κιβώτιο ταχυτήτων με 10 σχέσεις, το οποίο έχει την ικανότητα να διαχειρίζεται υψηλότερη ισχύ και ροπή και να εμπλέκει ανά πάσα στιγμή την κατάλληλη σχέση, αποδείχτηκε πως είναι η τέλεια επιλογή.

 Η τεχνολογία Casting-Integrated Direct Action Solenoid (CIDAS) της Ford είναι μία από τις 20 που κατοχυρώθηκαν κατά τη διάρκεια εξέλιξης του εν λόγω κιβωτίου. Η συγκεκριμένη τεχνολογία αυξάνει την ακρίβεια πίεσης του συμπλέκτη και μειώνει το χρόνο σύμπλεξης/αποσύμπλεξης ώστε να επιτυγχάνονται ταχύτερες και πιο ομαλές αλλαγές των σχέσεων – γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα την παροχή περισσότερης ροπής σε συνθήκες λειτουργίας αυξημένου φόρτου. Αυτό σημαίνει επίσης ότι οι οδηγοί μπορούν να χρησιμοποιούν λιγότερο γκάζι για να έχουν το ίδιο αποτέλεσμα σε θέματα επιδόσεων.

Ένα κατοχυρωμένο υγρό λίπανσης του κιβωτίου με χαμηλό ιξώδες επιφέρει μείωση των εσωτερικών τριβών, αυξάνοντας έτσι περαιτέρω την οικονομία, ενώ παράλληλα περιορίζει τη φθορά των εξαρτημάτων και την ανάγκη για τακτική αντικατάσταση. Μία αντλία με μεταβαλλόμενα πτερύγια αλλάζει την παροχή ανάλογα με τις ανάγκες, κάτι που μειώνει στην πράξη τις απώλειες ισχύος και βελτιώνει την πολιτισμένη λειτουργία του οχήματος. Ο μονόδρομος συμπλέκτης μειώνει επίσης σημαντικά τους κραδασμούς και την τραχύτητα κατά τη διάρκεια αλλαγών με χαμηλές ταχύτητες κίνησης, προς όφελος των οδηγών που περνούν πολλές ώρες στο όχημα.

Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων των 10 σχέσεων της Ford είναι ρυθμισμένο ώστε να προσαρμόζεται στα ιδιαίτερα οδηγικά χαρακτηριστικά του Transit, αλλά και να συνεργάζεται με την τεχνολογία Auto Start-Stop ώστε να επιτυγχάνεται ακόμα καλύτερη κατανάλωση καυσίμου. Η επιτάχυνση που παρέχει είναι ομαλή και προοδευτική τόσο στις χαμηλές ταχύτητες, όσο και κατά την εκκίνηση του οχήματος στάση.

Σχεδιασμένο να λειτουργεί κάτω από τις πιο απαιτητικές συνθήκες, το κιβώτιο έχει δοκιμαστεί για την αντοχή του σε περισσότερα από 6 εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμών στη φάση εξέλιξης, συμπεριλαμβανομένων χιλιάδων χιλιομέτρων σε σκληρές off-road διαδρομές.

Ευρεία γκάμα δυνητικών χρηστών

Με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων των 10 σχέσεων, το Transit προσφέρει GVM (Μικτό Βάρος Οχήματος) από 3.500 έως 4.600 κιλά και επιλογές με μονούς ή διπλούς πίσω τροχούς. Την ίδια στιγμή διατίθεται σε εκδόσεις chassis cab, minibus και van. Το μέγιστο GTM (Μικτό Βάρος Συρμού) των 6.100 κιλών είναι ιδανικό για χρήση του οχήματος σε οικοδομικές εργασίες, στον τομέα υπηρεσιών κοινής ωφέλειας ή στη βιομηχανία ψυχαγωγίας όπου συχνά απαιτείται ρυμούλκηση εξοπλισμού.

Με το αυτόματο κιβώτιο των 10 σχέσεων, το Transit μπορεί να ρυμουλκήσει έως 2.800 κιλά

Η απλή λειτουργία του ως αυτόματο και η ικανότητά του να διαχειρίζεται μεγάλα βάρη καθιστούν το νέο κιβώτιο κατάλληλο για βαριά οχήματα μετατροπών, όπως οχήματα διανομής τροφίμων, οχήματα έκτακτης ανάγκης, μικρά λεωφορεία και οχήματα αστικής μετακίνησης, καθώς και μεγαλύτερα τροχόσπιτα – εφαρμογές όπου οι οδηγοί, συχνά, ενδέχεται να είναι λιγότερο έμπειροι στην οδήγηση μεγάλων οχημάτων καλούμενοι να αντιμετωπίσουν συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας με συνεχή σταμάτα-ξεκίνα.

Επίσης, η αποδοτική λειτουργία και αντοχή καθιστούν ένα αυτόματο κιβώτιο μία βιώσιμη επιλογή για χειριστές στόλων, λαμβάνοντας υπόψη το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας, τον ελάχιστο χρόνο εκτός λειτουργίας και τη γενικότερη ικανότητα του οχήματος.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Πόσο κοστίζει το Τoyota Yaris GR, η παραγωγή του οποίου είναι high tech, στην Ελλάδα; (Video)

Featured

Από πόσα ξεκινά το νέο Hyundai i20;

Featured

Απίστευτο ατύχημα με Nissan Navara που μπήκε ανάποδα σε αυτοκινητόδρομο (Video)

Nissan







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup