Το επιτυχημένο facelift του Ford Focus θα ακολουθήσει και η πιο γρήγορη εκδοχή του η ST, κάτι βέβαια που είναι λογικό και αναμενόμενο. Το πραγματικό όμως νέο για την ST είναι πως εκτός από τη γνωστή έκδοση βενζίνης των 2.000 κυβικών και των 250 ίππων θα αποκτήσει και μια δεύτερη, η οποία θα είναι πετρελαιοκίνητη.
Το Focus ST diesel λοιπόν θα κινείται από έναν καινούργιο κινητήρα πετρελαίου 2.000 κυβικών ο οποίος θα αποδίδει γύρω στους 200 ίππους (ναι, ναι ο άμεσος αντίπαλος είναι το VW Golf GTD), ενώ θα διαθέτει κι όλα τα χαρακτηριστικά του ST. Τόσο εκτός με τα πιο τονισμένα αεροδυναμικά βοηθήματα και τις μεγάλες ζάντες, όσο και εντός με τα μπάκετ καθίσματα και τις λογής λογής λεπτομέρειες.
Γιάννης Σκουφής