Ένα ειδικό φίλτρο αέρα, μια τροποποιημένη βαλβίδα επιστροφής αέρα και βέβαια νέο λογισμικό για την κεντρική μονάδα του κινητήρα αρκούν για να ανεβάσουν, σύμφωνα με την εταιρεία βελτιώσεων Mountune, την απόδοση του Ford Focus RS από τα στάνταρ 350 στα 375 άλογα και τη ροπή στα 510 Nm (+40) με overboost.
Και να κατεβάσουν αντίστοιχα το χρόνο για το 0-100 στα 4,5 δεύτερα, 0,2 πιο γρήγορα από τα στάνταρ έκδοση, την ιδια στιγμή που η τελική δεν μεταβλήθηκε και παρέμεινε στα 266 χλμ./ ώρα.
Το κόστος της μετατροπής, που θα είναι διαθέσιμη σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες, ανέρχεται στη Μεγάλη Βρετανία σε 899 λίρες, ενώ ενδιαφέρον είναι πως δεν επηρεάζει την εργοστασιακή εγγύηση.
Γιάννης Σκουφής