Το Ford Focus 1.0 Ecoboost, με το γνωστό και πολυβραβευμένο τρικύλινδρο turbo των 1.000 κυβικών, θα είναι διαθέσιμο από τις αρχές του 2014 και μια έκδοση η οποία θα έχει εκπομπές CO2 μόλις 99 γραμμαρίων το χιλιόμετρο (από 109) και φυσικά δεν θα πληρώνει τέλη.
Η νέα αυτή έκδοση του Focus 1.0 EcoBoost έχει 100 ίππους και επιπλέον ενεργή γρίλια στη μάσκα και βελτιωμένη ροή του αέρα κάτω από το δάπεδο προκειμένου να μειώνεται κι άλλο η αεροδυναμική αντίσταση, λάστιχα χαμηλής αντίστασης κύλισης, σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα, start stop και βέβαια –η κλασική λύση για τέτοιες περιπτώσεις- πιο μακριά κλιμάκωση των σχέσεων στο 5άρι κιβώτιο.
Πιο χαμηλή, στα 4,1 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα, θα είναι φυσικά και η μέση κατανάλωση της νέας, χωρίς τέλη, έκδοσης του Ford Focus 1.0 EcoBoost, που ταυτόχρονα είναι και το πρώτο μικρο-μεσαίο με κινητήρα βενζίνης που πέφτει κάτω από το όριο των 100 γραμμαρίων CO2.
Γιάννης Σκουφής
{youtube}Rd6mUcqV8oY{/youtube}