Σύνδεση

Featured

To Ford Fiesta γίνεται πιο σπορ και πιο πολυτελές με τις εκδόσεις ST Line και Vignale

Το κλισέ θέλει τους καιρούς να έχουν αλλάξει και πράγματι έτσι είναι, μιας και ένα υπερ-μίνι, για να περιοριστούμε στη συγκεκριμένη κατηγορία, έχει παύσει εδώ και αρκετά χρόνια να είναι ένα βασικό μεταφορικό μέσο.

Λογικά λοιπόν πέρα από τις ανάγκες μετακίνησης καλείται να καλύψει και άλλες, πιο σύνθετες με αποτέλεσμα να πρέπει να έχει και διαφορετικές εκδόσεις, με συγκεκριμένο προσανατολισμό. Στο νέο Ford Fiesta οι εκδόσεις αυτές λέγονται ST Line, που είναι οι πιο σπορτίφ -φυσικά θα ακολουθήσει και η 100% σπορ έκδοση ST- και Vignale.

H τελευταία έχει πολυτελή προσανατολισμό, είναι για πρώτη φορά διαθέσιμη στο υπερ- μίνι της Ford, είναι αποκλειστικά 5θυρη και φυσικά διαφοροποιείται και οπτικά, χάρη στην ιδιαίτερη μάσκα της και τις ειδικές για αυτήν ζάντες των 17 ιντσών.

Το σύστημα KeyLess της Ford που εδώ είναι στάνταρ επιτρέπει την είσοδο στο εσωτερικό αλλά και την εκκίνηση του κινητήρα χωρίς κλειδί, ενώ φυσικά και εδώ υπάρχει μια τονισμένη αίσθηση πολυτέλειας. Η οποία εξασφαλίζεται από τις εν μέρει δερμάτινες επενδύσεις των καθισμάτων με τις χαρακτηριστικές ραφές, από το δέρμα στο ταμπλό, που σπάνια απαντάται στη συγκεκριμένη κατηγορία και τον επιλογέα ταχυτήτων, ενώ στάνταρ είναι και ο κρυφός φωτισμός όσο και η αυτόματη λειτουργία προβολέων και καθαριστήρων. 

To Ford Fiesta Vignale είναι διαθέσιμo με τις εκδόσεις των 100, 125 και 140 ίππων του 1.0 EcoBoost, καθώς και με την κορυφαία εκδοχή των 120 ίππων του diesel των 1.500 κυβικών. Οι τιμές διαμορφώνονται από τις 17.396 ευρώ για τον 1.0 των 100 ίππων και από τις 19.608 ευρώ για τον πετρελαιοκινητήρα.

Με τη σειρά του και το πιο σπορτίφ Fiesta ST-Line έχει μια πιο δυναμική εξωτερική εμφάνιση, ενώ και εδώ οι ζάντες είναι ειδικές για την περίσταση και 7 ιντσών. Αντίστοιχα στο εσωτερικό η εικόνα του προσδιορίζεται από το flat bottom τιμόνι, τα σπορ καθίσματα και τα πεντάλ αλουμινίου, ενώ η εκκίνηση γίνεται με start button.

Κατά τα άλλα, όπως άλλωστε και στο Vignale, το στυλ είναι μοντέρνο, νεανικό και high tech, με την οθόνη αφής των 8,0 ιντσών του συστήματος infotainment SYNC 3 να κυριαρχεί οπτικά. Κατά τα άλλα και σε ότι αφορά την ασφάλεια, την υποβοήθηση, την εξυπηρέτηση και τη διασύνδεση ο εξοπλισμός είναι είναι πλήρης. Ενδιαφέρον είναι πως μεταξύ άλλων περιλαμβάνει ενεργό σύστημα διατήρησης σταθερής ταχύτητας ACC (Adaptive Cruise Control) και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κλιματισμό.

Όπως είναι λογικό και αναμενόμενο η πιο σπορτίφ προς το παρόν εκδοχή του νέου Fiesta έχει και ανάλογες ρυθμίσεις στην ανάρτησή της. Έτσι η ήδη πολύ καλή και ευχάριστη οδική συμπεριφορά του υπερ- μίνι της Ford να γίνεται ακόμα πιο ακριβής και άμεση. Η πιο σφιχτή ανάρτηση προσθέτει και άλλους πόντους στα δυναμικά χαρακτηριστικά του υπερ- μίνι της Ford που είναι το πιο ευχάριστο της κατηγορίας και μάλιστα χωρίς συμβιβασμούς στην άνεση.

Ο οδηγός εκμεταλλευόμενος την πολύ καλή οδική συμπεριφορά και τα μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης μπορεί να κινηθεί ιδιαίτερα γρήγορα ειδικά με τον EcoBoost των 140 ίππων -πάντα από 1.000 κυβικά- ο οποίος ψηλά είναι ακόμα πιο ζωντανός σε σχέση με την έκδοση των 125 ίππων, που επίσης είναι διαθέσιμη ως ST Line. H τιμή της τελευταίας διαμορφώνεται από τις 16.691 ευρώ, ενώ η έκδοση των 86 ίππων του diesel 1.5 TdCI (υπάρχει και αυτή των 120) ξεκινά από 16.519 ευρώ.

Οι τιμές για το Ford Fiesta Vignale διαμορφώνονται από τις 17.396 ευρώ για τον 1.0 των 100 ίππων και από τις 19.608 ευρώ για τον πετρελαιοκινητήρα.

Γιάννης Σκουφής

FORD FIESTA 1.0 ECOBOOST ST-LINE (140 PS)
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 4.040×1.735×1.476 χιλ.
Μεταξόνιο: 2.493 χιλ.
Πορτμπαγκάζ: 292- 1.093 λίτρα
Βάρος: 1.144 κιλά
Κινητήρας: 999 κ.εκ., 3 κύλινδροι, turbo βενζίνης
Ισχύς: 140 PS/ 6.000 σ.α.λ.
Ροπή: 180 Nm/ 1.500- 5.000 σ.α.λ.
0-100, Τελική: 9,0”, 202 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση: 4,5 λίτρα/ 100 χλμ.
CO2: 102 γραμμάρια/ χλμ.
Τέλη: 100 €
Τιμή: από 17.866 €

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”3882″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured