Σύνδεση

FIAT

ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΚΑΙ ΝΕΟ PANDA

fiat-panda-1

fiat-panda-1

Τις δυο εκατομμύρια μονάδες έφτασε πριν από μερικές ημέρες η παραγωγή των Fiat Panda στο εργοστάσιο της εταιρείας στην Πολωνία, ενώ το πολύ πρακτικό ιταλικό μίνι ήταν πρώτο σε πωλήσεις στην κατηγορία του πανευρωπαϊκά το 1ο εξάμηνο του 2011.

Το τελευταίο αποκτά ακόμα μεγαλύτερη σημασία αν λάβει κανείς υπόψη του πως στα τέλη Σεπτεμβρίου και μετά από 8 ολόκληρα χρόνια η νέα του και 3η κατά σειρά γενιά θα παρουσιαστεί επίσημα στην Έκθεση της Φρανκφούρτης. Η έναρξη των πωλήσεων στην Ιταλία όπου φυσικά είναι το απόλυτο best seller προσδιορίζεται για το Νοέμβριο, ενώ το αργότερο μέχρι τις αρχές του 2012 θα ακολουθήσουν και οι άλλες αγορές, μαζί τους και η Ελλάδα.

Σε σχέση με το υπάρχον πάντα το καινούργιο Fiat Panda θα μεγαλώσει στα 3,65 μέτρα (+11 εκατοστά) προκειμένου να δημιουργηθεί από κάτω χώρος και για το Topolino (αναμένεται το 2014), αλλά και για να βελτιωθούν οι χώροι του. Το μεταξόνιο θα παραμείνει στα 2,30 μέτρα, ενώ ίδιος θα είναι και ο βασικός του κινητήρας: ο 1.2 8V, που όμως θα διαθέτει σύστημα start stop. Μετα από ένα χρόνο πάντως στη βάση θα βρίσκεται η ατμοσφαιρική έκδοση του δικύλινδρου TwinAir των 900 κυβικών και των 65 ίππων, ενώ η turbo που κινεί ήδη το Fiat 500 και αποδίδει 85 ίππους θα δηλώνει από την αρχή το παρόν. Μαζί βέβαια με τους επιτυχημένους MultiJet, ενώ η γκάμα στην πορεία θα αποκτήσει και εκδόσεις υγραερίου και φυσικού αερίου που άλλωστε υπάρχουν και τώρα. Όπως και το Panda 4x4, που αναμένεται προς τα τέλη του 2012 και θα είναι το μόνο που θα έχει 6άρι κιβώτιο.

Αισθητικά το νέο Panda θα έχει ένα πιο ογκώδες και χαρακτηριστικό εμπρός μέρος με μεγαλύτερη μάσκα και πιο σύγχρονο σχήμα προβολέων που θα εισέρχονται οπτικά στα φτερά, ενώ η κάθετη 5η πόρτα θα διατηρηθεί μαζί με τα όρθια φωτιστικά στις κολώνες της. Τα φτερά θα είναι πιο γωνιώδη, ενώ σημαντικές αλλαγές θα γίνουν και στο ταμπλό. Όχι όμως και στη θέση του επιλογέα, που θα παραμείνει ψηλά στην κονσόλα, ενώ οι πληροφορίες λένε πως το όργανα στον πίνακα θα έχουν τετράγωνα περιγράμματα.

Ίδωμεν, άλλωστε ο Σεπτέμβριος δεν είναι πια και τόσο μακριά, ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι το νέο Panda θα κατασκευάζεται στο ιστορικό εργοστάσιο της Alfa Romeo στο Pomigliano, η δυναμικότητα του οποίου θα φτάνει τις 280.000 μονάδες σε ετήσια βάση.

{gallery}photos/25/NEWS/FIAT-PANDA-NEW{/gallery}


Επόμενο:

ΝΕΟ HONDA CR-V

Μη χάσεις:

HIGH TECH Η ΝΕΑ B-CLASS

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο κοστίζουν τα Scala και Kamiq της Skoda που καταναλώνουν το φτηνό φυσικό αέριο;

Featured

To νέο Peugeot 2008 έγινε πιο SUV και πολύ πιο upper class

Featured

Πόσο λέτε ότι κοστίζει η ταχυφόρτιση ηλεκτρικού αυτοκινήτου στο δίκτυο Ionity;

Featured

Νέα Skoda Octavia RS: με βενζίνη, diesel και plug-in υβριδική έκδοση

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup