Σύνδεση

Featured

Ferrari Purosangue: τα πρώτα δεδομένα για το σούπερ SUV που θα παρουσιαστεί το αργότερο το 2022

Η Purosangue -σε ελεύθερη απόδοση σημαίνει καθαρόαιμο- που θα είναι το πρώτο SUV αλλά και το πρώτο τετράθυρο της Ferrari, θα παρουσιαστεί το αργότερο το 2022 και ήδη έχουν αρχίσει οι δοκιμές της στο δρόμο.

Παρά το έντονο καμουφλάζ διαφαίνεται πως η Purosangue έχει αμάξωμα τύπου κουπέ, με τονισμένα φτερά και μικρό πίσω παρμπριζ αλλά και μικρότερες διαστάσεις. Σε σχέση τόσο με την άμεση αντίπαλό της, τη Lamborghini Urus των 5,0 μέτρων όσο και με μοντέλα που είναι σε ανάλογη κατηγορία τιμής. Όπως η Bentley Bentayga και η Rolls Royce Cullinan, αλλά και η Maserati Levante που αποτελεί κατά κάποιο τρόπο και ένα σημείο προσανατολισμού.

Η βάση θα είναι ένα νέο μεταβλητό πλαίσιο με κινητήρα ναι μεν μπροστά αλλά για λόγους κατανομής βάρους τοποθετημένο αρκετά πίσω από τον εμπρός άξονα. Το νέο πλαίσιο θα μπορεί να υποστηρίζει διαφόρους τύπους αμαξωμάτων, από διθέσια και 2+2 θέσεων μέχρι και τετραθέσια όπως η Purosangue, καθώς και πλήρως ηλεκτρικά συστήματα πρόωσης.

Το σύστημα πρόωσης θα αποτελείται από έναν καινούργιο υπερτροφοδοτούμενο V6, διάταξη transaxle -δηλαδή με το κιβώτιο στον πίσω άξονα- τετρακίνηση και προαιρετικά με υβριδική υποβοήθηση. Στην ουσία πρόκειται για τη διάταξη της GTC4, απλά με έναν V6 στη θέση των V8 και V12.

Ο V6 αυτός καθαυτός θα χρησιμοποιεί για το turbo τεχνολογία από τη Φόρμουλα 1. Έτσι στην εξαγωγή καυσαερίων μια τουρμπίνα συνδεδεμένη με μια γεννήτρια θα μετατρέπει την ενέργεια των καυσαερίων σε ρεύμα, που θα αποθηκεύεται σε μια μπαταρία η οποία θα τροφοδοτεί ένα ηλεκτρικό turbo στην πλευρά της εισαγωγής. Που θα περιορίζει στο ελάχιστο την όποια υστέρηση της απόκρισης. Ενδιαφέρον είναι πως επειδή η τουρμπίνα στην εξαγωγή παίζει κατά κάποιο τρόπο και ρόλο βαλβίδας εκτόνωσης θα συμβάλλει και στη δημιουργία ενός ωραίου ηχοχρώματος για τον V6 που θα υστερεί σε σχέση με τους V8 και V12.

Το υβριδικό σύστημα πρόωσης αλλά και τα ηλεκτρονικά συστήματα, ειδικά και για το infotainment και το Head up Display, θα εξελιχθούν από κοινού με τη Maserati. Επίσης για λόγους μείωσης του βάρους θα υπάρχει χρήση με σημαντικό βαθμό τόσο αλουμινίου όσο και ανθρακονήματος.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Επιτέλους! Το Chaos είναι έτοιμο!

Featured

Toyota GR Yaris: Ειδικές εκδόσεις με βαριά ονόματα  

Featured

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda