Σύνδεση

F1

F1: το τρίτο Γκραν Πρι της σαιζόν γίνεται αυτό το Σαββατοκύριακο στην Ουγγαρία.

Στο Hungaroring «τρέχουν» ήδη τα δοκιμαστικά, αύριο στις 16:00 οι κατατακτήριες και στις 16:10 ο αγώνας την Κυριακή.

Για να δούμε αν τελικά θα μπορέσει στην Ουγγαρία η Ferrari να αντιδράσει ή αν η Mercedes θα διευρύνει περισσότερο την διαφορά της. Πάντως, αν τα πράγματα δεν πάνε καλά για την Scuderia αυτό θα δρομολογήσει σημαντικές εξελίξεις και πιθανότατα την απομάκρυνση του Mattia Binotto.

Κατά τα υπόλοιπα δεν υπάρχει κάτι συνταρακτικό πέρα από τα σενάρια με το που θα πάει ο Sebastian Vettel και τις φήμες για την Racing Point με τον Perez να οδεύει προς την Haas. Πάντως, η Williams κρατά τους ίδιους οδηγούς, τους Russell και Latifi, και για το 2021. Και στην Mercedes όλα δείχνουν πως ο Bottas θα ανανεώσει το συμβόλαιο του.

Αντίδραση περιμένουμε από την Red Bull στην Ουγγαρία αφού και ο ίδιος ο Toto Wolff πιστεύει πως το μονοθέσιο της ταιριάζει περισσότερο από κάθε άλλο στο Hungaroring. Το ίδιο πιστεύουν και στην Red Bull αφού παραδέχονται πως οι Mercedes είναι πιο γρήγορες στις ευθείες, αλλά στις στροφές έχουν το πλεονέκτημα.  

Τι λέει η Pirelli για το Hungaroring

  • Όπως το Red Bull Ring, έτσι και το Hungaroring είναι μια μικρή σε μήκος, πίστα τεσσάρων χιλιομέτρων με αρκετές υψομετρικές διακυμάνσεις. Πάρα ταύτα είναι πολύ πιο αργή και με συνεχείς αλλαγές πορείας. Δίδεται έμφαση στην μηχανικά παραγόμενη πρόσφυση και όχι στην αεροδυναμική παραγόμενη πρόσφυση.
  • Κανονικά η φθορά των ελαστικών, είναι αρκετά χαμηλή, οπότε συνήθως γίνεται μια αλλαγή ελαστικών. Πάρα ταύτα ο περσινός νικητής, Lewis Hamilton έκανε μια δεύτερη αλλαγή, λίγο πριν το τέλος του αγώνα. Είδαμε πέντε διαφορετικές στρατηγικές στις πέντε πρώτες θέσεις της τελικής κατάταξης. Κλειδί στον αγώνα είναι η διαχείριση της πτώσης απόδοσης των ελαστικών λόγω τοπικής υπερθέρμανσης.
  • Ένας από τους λόγους που οδήγησαν σε απρόβλεπτο αγώνα πέρυσι, ήταν οι μεικτές συνθήκες στις ελεύθερες δοκιμές. Φυσιολογικά η Ουγγαρία είναι ένας από τους πιο θερμούς αγώνες της χρονιάς. Η απουσία ροής αέρα λόγω της φύσης της διαδρομής, την καθιστά ιδιαίτερα σκληρή για οδηγούς και μονοθέσια.
  • Τα ελαστικά επίσης αντιμετωπίζουν μια πρόκληση στο Hungaroring, λόγω της αλληλουχίας των κυρίως, αργών στροφών (14). Υπάρχει μόνο μια σύντομη ευθεία στην εκκίνηση. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τα ελαστικά να δουλεύουν συνέχεια: Κάποιοι οδηγοί το παραλληλίζουν με τις εμπειρίες που έχουν από τους αγώνες καρτ.

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Πόσο κοστίζει το Τoyota Yaris GR, η παραγωγή του οποίου είναι high tech, στην Ελλάδα; (Video)

Featured

Από πόσα ξεκινά το νέο Hyundai i20;

Featured

Απίστευτο ατύχημα με Nissan Navara που μπήκε ανάποδα σε αυτοκινητόδρομο (Video)

Nissan







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup