Σύνδεση

F1

F1: TA ΜΟΝΟΘΕΣΙΑ ΤΗΣ RED BULL ΤΡΩΝΕ ΛΑΣΤΙΧΑ

Με ένα περίεργο πρόβλημα βρέθηκε αντιμέτωπη η ομάδα της Red Bull στο Μπακού του Αζερμπαϊτζάν: τα μονοθέσιά της διέλυαν κυριολεκτικά τα πίσω ελαστικά τους, με αποτέλεσμα να αναγκαστούν να χρησιμοποιήσουν τη γόμα με τη medium σκληρότητα. Και ενώ οι προδιαγραφές έλεγαν πως με τα συγκεκριμένα ελαστικά οι Ricciardo και Vestappen θα έπρεπε να είναι 0,5 δεύτερα πιο αργοί ήταν τελικά σημαντικά πιο γρήγοροι.

Το γεγονός αυτό οφείλεται στο ότι τα συγκεκριμένα λάστιχα παρέμεναν μέσα στο σωστό θερμοκρασιακό παράθυρο για τη λειτουργία τους, ενώ τα πιο μαλακά υπερθερμαίνονταν και διαλύονταν. Ο λόγος ήταν οι ρυθμίσεις στα πτέρυγες των μονοθεσίων, προκειμένου να επιτυγχάνεται στις μεγάλες ευθείες η μεγαλύτερη δυνατή ταχύτητα. Με τον τρόπο αυτό η αρνητική άντωση στον πίσω άξονα ήταν περιορισμένη, οι τροχοί έχαναν την πρόσφυσή τους και σπίναραν με αποτέλεσμα τελικά την υπερθέρμανσή τους.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured

EuroNCAP: ακόμα πιο αυστηρές οι προδιαγραφές των crash test (Video)

EuroNCAP







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup