Σύνδεση

F1

F1 Γκραν Πρι Ιταλίας, η προεπισκόπηση της Pirelli: Θα απαντήσει η Ferrari εντός έδρας;

Το να εξουδετερώσει κανείς την φυσική τάση υποστροφής των φετινών μονοθεσίων στις αργές στροφές της Monza είναι μια πρόκληση καθώς απαιτείται και σταθερό πίσω μέρος για να έχεις καλή ισορροπία στις γρήγορες καμπές.

Η ελκτική πρόσφυση είναι σημαντική, ώστε να έχεις καλή έξοδο προς τις ευθείες με τέρμα γκάζι, που έπονται των πιο αργών και τεχνικών κομματιών της πίστας: ένα ακόμη γνωστό χαρακτηριστικό της Monza είναι τα ψηλά kerbs στα chicanes.

Καθώς επιλέγονται χαμηλές κλίσεις στις αεροτομές για αντίστοιχα χαμηλό αεροδυναμικό φορτίο, αποκτά μεγαλύτερη σημασία η μηχανικά παραγόμενη πρόσφυση που προέρχεται από τα ελαστικά.

Έτσι για τη Monza επιλέχθηκαν τρία ελαστικά από το μέσο της γκάμας της Pirelli: C2 που είναι η P Zero λευκή/σκληρή γόμα, C3 που είναι η P Zero κίτρινη/μέση γόμα και C4 που είναι η P Zero κόκκινη/μαλακή γόμα.

MARIO ISOLA – ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ MOTORSPORT

«Είναι ένα μεγάλο γεγονός για μας καθώς γιορτάζουμε 150 χρόνια στην έδρα μας ενώ ταυτόχρονα η Monza συμπληρώνει έναν αιώνα. Οπότε αδημονούμε για τη μεγάλη γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ιταλία. Νιώθουμε περήφανοι που εφοδιάζουμε τα πιο εξελιγμένα και αποδοτικά μονοθέσια στην ιστορία της Formula 1 με ελαστικά 18 ιντσών. Η Monza είναι πασίγνωστη για τις υψηλές ταχύτητες και τις γρήγορες στροφές. Παίζει καθοριστικό ρόλο η ισορροπία κρατήματος του μονοθεσίου. Τα πίσω ελαστικά φέτος αναμένεται να παρουσιάσουν λιγότερη υπερθέρμανση. Το αεροδυναμικό φορτίο είναι χαμηλό και οι οδηγοί συχνά αξιοποιούν τις μειωμένες αεροδυναμικές αντιστάσεις πίσω από κάποιο μονοθέσιο για να κερδίσουν σε ταχύτητα. Φέτος δεν υπάρχει αγώνας sprint στη Monza, οπότε οι ομάδες θα φτάσουν στο Grand Prix με λιγότερες πληροφορίες από την προηγούμενη φορά. Αυτό πιθανόν να οδηγήσει σε διαφοροποιημένη προσέγγιση στρατηγικής».

FORMULA 2: Επιλέχθηκαν η P Zero κίτρινη/μέση γόμα και η P Zero κόκκινη/μαλακή γόμα. Κάθε οδηγός έχει στη διάθεσή του 5 σετ slick ελαστικών (τρία μέσης και δυο μαλακής γόμας) για χρήση κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Ο αγώνας σπριντ θα διαρκέσει 21 γύρους και λαμβάνει χώρα το Σαββατόβραδο πριν από τον κανονικό αγώνα των 30 γύρων, που θα διεξαχθεί Κυριακή πρωί.

FORMULA 3: Οι οδηγοί έχουν στη διάθεσή τους 3 νέα σετ ελαστικών P Zero κόκκινης/μαλακής γόμας και άλλο ένα σετ P Zero κίτρινης/μέσης γόμας που την μετέφεραν από τον προηγούμενο αγώνα και θα την χρησιμοποιήσουν στις ελεύθερες δοκιμές. Ο αγώνας sprint  του Σαββάτου θα διαρκέσει 18 γύρους και ο κανονικός αγώνας το πρωί της Κυριακής, 22 γύρους.

WRC: Το θρυλικό Acropolis Rally, ο 10ος γύρος του World Rally Championship, θα διεξαχθεί το ίδιο Σαββατοκύριακο με το Ιταλικό Grand Prix. Ο Ελληνικός αγώνας είναι χωμάτινος και θα χρησιμοποιηθούν τα ελαστικά Pirelli Scorpion.

GT: Είναι βδομάδες με πολύ δράση για το GT World Challenge που χρησιμοποιεί ελαστικά Pirelli. To προηγούμενο Σαββατοκύριακο στο Hockenheim της Γερμανίας κέρδισαν οι di Mies, Niederhauser και Legeret, για λογαριασμό της Audi Santeloc Junior Team. Το επόμενο Σαββατοκύριακο θα έχουμε τον τελευταίο αγώνα του Gt World Challenge Sprint Cup takes στην Βαλένθια της Ισπανίας.

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz