Σύνδεση

F1

F1 Γκραν Πρι Βραζιλίας, προεπισκόπηση

Η Mercedes έχει κερδίσει τους περισσότερους αγώνες στο Interlagos από τότε που το Γκραν Πρι της Βραζιλίας υιοθέτησε το όνομα της διοργανώτριας πόλης, με τους Lewis Hamilton και George Russell να κερδίζουν το 2021 και το 2022 αντίστοιχα.

Το Interlagos έχει φιλοξενήσει συνολικά 39 Γκραν Πρι με τη Ferrari να έχει κερδίσει 10 φορές και τον Michael Schumacher να είναι ο πιο επιτυχημένος οδηγός με τέσσερις νίκες.

Το Γκραν Πρι της Βραζιλίας έχει επίσης διεξαχθεί στην πίστα Jacarepaguà στο Ρίο ντε Τζανέιρο 10 φορές.

Ο Kevin Magnussen έδωσε στην Haas την παρθενική της pole position πέρυσι, αξιοποιώντας στο έπακρο τα μαλακά ελαστικά του στη βροχή στην αρχή του Q3. Ήταν επίσης η πρώτη (και μέχρι στιγμής μοναδική) pole του Δανού, ενώ πήρε και την όγδοη θέση του στον αγώνα σπριντ την επόμενη μέρα.

Οι τρεις γόμες που επιλέχθηκαν για το Grand Prix της Βραζιλίας είναι η C2 ως P Zero λευκή/σκληρή, η C3 ως P Zero κίτρινη/μέση και η C4 ως P Zero κόκκινη/μαλακή.

Παρασκευή, 3 Οκτωβρίου

  • Ελεύθερα 1: 16:30 – 17:30
  • Κατατακτήριες: 20:00 – 21:00

Σάββατο, 4 Οκτωβρίου

  • Sprint Shootout: 16:00 – 16:44
  • Sprint: 20:30 – 21:30

Κυριακή, 5 Οκτωβρίου

  • Αγώνας: 19:00

O Mario Isola, o διευθυντής μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Pirelli, λέει: «Η πίστα Interlagos στην πόλη του Σάο Πάολο της Βραζιλίας είναι γνωστή για την φιλοξενία συναρπαστικών αγώνων. Ο γύρος έχει μήκος μόλις 4.309 χιλιόμετρα, καθιστώντας τον έναν από τους πιο σύντομους της χρονιάς. Μόνο το Μονακό και το Μεξικό είναι μικρότερες διαδρομές.

Η πίστα είναι αριστερόστροφη και βρίσκεται στην πλαγιά ενός λόφου, γεγονός που δίνει έναν μοναδικό χαρακτήρα. Οι οδηγοί αντιμετωπίζουν ένα απότομο κατηφορικό τμήμα μετά την πρώτη στροφή, ακολουθούμενο από μια μεγάλη ανηφόρα με πολλές στροφές και μετά μια μεγάλη ευθεία που οδηγεί πίσω στη γραμμή τερματισμού. Η πίστα έχει 15 στροφές – πέντε δεξιές και εννέα αριστερές – με αρκετές αλλαγές κατεύθυνσης.

Το Interlagos έχει λίγο από όλα, με στροφές χαμηλής και μεσαίας ταχύτητας, και τα μονοθέσια χρησιμοποιούν αρκετά μεγάλες κλίσεις στις αεροτομές, που προσφέρουν μεγάλο αεροδυναμικό φορτίο. Εύλογα οι δυνάμεις που ασκούνται στα ελαστικά είναι ισορροπημένες μεταξύ πλευρικών και διαμηκών. Η άσφαλτος είναι τραχιά: τυπική εικόνα για μόνιμες διαδρομές με μακρά ιστορία πίσω τους.

Η πτώση απόδοσης είναι κυρίως θερμική, επομένως έχουν επιλεγεί οι μεσαίες γόμες της γκάμας C2, C3 και C4. Οι δυο αλλαγές ελαστικών είναι η πιο πιθανή στρατηγική. Μια αλλαγή απαιτεί προσεκτική διαχείριση των ελαστικών, αυτό επηρεάζει το ρυθμό του αγώνα. Το αυτοκίνητο ασφαλείας εμφανίζεται συχνά κατά τη διάρκεια αυτού του Grand Prix, εισάγοντας μια άλλη βασική μεταβλητή.

Επίσης οι καιρικές συνθήκες μπορεί να μεταβληθούν πολύ γρήγορα και έντονα αυτή την εποχή του χρόνου. Το Interlagos θα φιλοξενήσει επιπλέον τον τελευταίο γύρο αγώνα Sprint της σεζόν, δίνοντας στις ομάδες και στους οδηγούς άλλη μια ευκαιρία να αξιολογήσουν τη συμπεριφορά των ελαστικών σε απόσταση ίση με το ένα τρίτο του κανονικού αγώνα.

Από τότε που άρχισαν οι αγώνες Sprint το 2021, το Interlagos ήταν πάντα μέσα σ’ αυτούς – ένα ξεκάθαρο δείγμα πως αυτή η πίστα προσφέρεται για αγώνες Sprint».

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured