Σύνδεση

F1

F1 Γκραν Πρι Βραζιλίας: η προεπισκόπηση της Pirelli

Η Φόρμουλα 1 παραμένει στην Αμερικάνικη Ήπειρο για τον προτελευταίο αγώνα της χρονιάς, το Βραζιλιάνικο Grand Prix. Στην εμβληματική πίστα του Interlagos έχουν γραφτεί πολλά κεφάλαια ιστορίας, της Formula 1. Φέτος η Pirelli φέρνει εκεί τη γόμα C1 ως λευκή σκληρή, τη γόμα C2 ως κίτρινη μέση και τη γόμα C3 ως κόκκινη μαλακή. Αυτός είναι ο πιο σκληρός συνδυασμός που μπορεί να γίνει με φετινές γόμες και είναι ένα επίπεδο πιο σκληρός απ’ αυτόν που είχε επιλεγεί πέρυσι, για τη Βραζιλία.

Χαρακτηριστικά πίστας

  • Το 2018 είχαν επιλεγεί μέση, μαλακή και πολύ μαλακή γόμα. Παρότι ο φετινός συνδυασμός γομών είναι πιο αργός στα χαρτιά, πιθανόν θα δούμε πιο γρήγορους χρόνους ανά γύρο, όπως έχει συμβεί σε πολλούς αγώνες ως τώρα. Αυτό οφείλεται στη συνεχή εξέλιξη των μονοθεσίων.
  • Φέτος έγινε πιο σκληρή επιλογή ελαστικών για να περιοριστεί η πτώση στην απόδοση λόγω θερμικής καταπόνησης. Αυτό θα βοηθήσει τους οδηγούς να πιέζουν περισσότερο σε κάθε φάση του αγώνα.
  • Ο καιρός στο Interlagos είναι από τους πιο απρόβλεπτους κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Στο παρελθόν έχουμε καταγράψει πολύ υψηλές θερμοκρασίες έως 55 βαθμούς Κελσίου αλλά και καταρρακτώδη βροχή.
  • Το 2014 στρώθηκε νέος ασφαλτοτάπητας, ο οποίος έχει πλέον διαμορφωθεί οριστικά, μάλιστα πέρυσι καθαρίστηκε με νερό υπό πίεση. Ως αποτέλεσμα η τραχύτητά του είναι στο μέσο όρο και η επιφάνεια του δε θέτει ειδικές προκλήσεις.
  • Η πίστα περιέχει 15 στροφές, είναι ο δεύτερος πιο μικρός γύρος μέσα στη χρονιά. Δεν υπάρχουν παρατεταμένες καμπές έτσι τα πλευρικά φορτία παραμένουν χαμηλά. Το εμπρός δεξιά ελαστικό καταπονείται περισσότερο καθώς η φορά είναι αντίθετη αυτής, των δεικτών ρολογιού.
  • Πέρυσι η στρατηγική του νικητή ήταν μια αλλαγή. Ο Lewis Hamilton άλλαξε τη πολύ μαλακή γόμα σε μέση. Υπήρξαν όμως τρεις διαφορετικές προσεγγίσεις από τις τρεις κορυφαίες ομάδες και πέντε διαφορετικές στρατηγικές ανάμεσα στους πρώτους έξι στον τερματισμό.

Mario Isola, Επικεφαλής F1 και αγώνων αυτοκινήτου

«Πάντα έχουμε έναν ενδιαφέροντα αγώνα στο Interlagos καθώς εκεί συμβαίνουν πάρα πολλά. Το μικρό μήκος πίστας έχει ως αποτέλεσμα πολλά προσπεράσματα καθώς οι οδηγοί βρίσκονται συχνά εκτός αγωνιστικής γραμμής. Τα ελαστικά έχουν συνεχώς δουλειά, καθώς η μια στροφή διαδέχεται την άλλη. Είναι μια πίστα της παλιάς σχολής χωρίς μεγάλες περιοχές διαφυγής, οπότε τα λάθη τιμωρούνται. Αν προσθέσει κανείς το άστατο του καιρού και την πιθανότητα εμφάνισης αυτοκινήτου ασφαλείας έχει ένα απρόβλεπτο Σαββατοκύριακο. Πρέπει να είσαι προετοιμασμένος για τα πάντα: Δεν ξέρουμε ακόμη με σιγουριά τι συνθήκες θ’ αντιμετωπίσουμε, αλλά η επιλογή των πιο σκληρών γομών θα επιτρέψει στις ομάδες να πιέζουν συνεχώς ακόμη κι αν επιλέξουν – πιθανά –τη στρατηγική της μιας αλλαγής».

Άλλα νέα της Pirelli

  • Κατά τη διάρκεια του ίδιου Σαββατοκύριακου με το Βραζιλιάνικο Grand Prix, η Pirelli προετοιμάζεται για μια από τις πιο σημαντικές τις εμπλοκές στο Μακάο: Θα προμηθεύσει με ελαστικά όχι μόνο το παγκόσμιο κύπελλο FIA GT αλλά και τα νέα μονοθέσιο Formula 3, που θα αγωνιστούν για πρώτη φορά στο Μακάο για το παγκόσμιο κύπελλο. Ανάμεσα τους θα βρίσκονται και πολλοί οδηγοί που αγωνίζονταν στο πρωτάθλημα F3, το οποίο αποτελεί αγώνα υποστήριξης της Formula 1.
  • Συνεχίζονται οι δοκιμές με ελαστικά 18 ιντσών τόσο στη Formula 1 όσο και στη Formula 2. Η McLaren δοκίμασε πρωτότυπα ελαστικά του 2021 σε ζάντες 18 ιντσών για δυο μέρες, στο Paul Ricard της Γαλλίας, την προηγούμενη εβδομάδα. Συμπλήρωσε 145 γύρους και με τους δυο επίσημους οδηγούς της. Το τεστ ελαστικών 18 ιντσών για τη Formula 2 θα συνεχιστεί την ερχόμενη εβδομάδα στην Ισπανία.
  • Η Βραζιλία φιλοξένησε ένα ειδικό φεστιβάλ για τους φίλους της F1 στο Σάο Πάολο προς τιμήν του Ayrton Senna που έχασε τη ζωή του πριν από 25 χρόνια το Μάιο. Οι οπαδοί είχαν την ευκαιρία να δουν μερικά ιδιαίτερα μονοθέσια από την καριέρα του Senna όπως η Toleman του 1984 (φορούσε και τότε ελαστικά Pirelli) με την οποία ο Βραζιλιάνος ξεκίνησε στη F1.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup