Σύνδεση

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

Ο Charles Leclerc και η Ferrari ολοκλήρωσαν την τρίτη μέρα των χειμερινών δοκιμών του Μπαχρέιν στην κορυφή καθώς η προετοιμασία της Φόρμουλα 1 για το 2024 έφτασε στο τέλος της. Το επόμενο Σαββατοκύριακο γίνεται το πρώτο Γκραν Πριν της σαιζόν και μάλιστα θα γίνει το Σάββατο, μιας και υπάρχει και το ραμαζάνι.

Μετά τον Carlos Sainz, ο ομόσταυλος του στη Ferrari, Charles Leclerc, πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο στις δοκιμές στο Μπαχρέιν. Ωστόσο, ο Max Verstappen ίσως και να έκρυψε την πραγματική δύναμη της Red Bull.

Με μια πρώτη ματιά, τα αποτελέσματα της εβδομάδας των χειμερινών δοκιμών στο Μπαχρέιν δίνουν ελπίδες για μια πιο συναρπαστική σεζόν. Ωστόσο, οι ταχύτεροι χρόνοι γύρου δυστυχώς δεν λένε όλη την ιστορία. Την Πέμπτη, ο Carlos Sainz κατέκτησε την πρώτη θέση χάρη στα μαλακά ελαστικά C4.

Ο Charles Leclerc επέλεξε επίσης τη γόμα C4 κατά τον ταχύτερο γύρο του την Παρασκευή (22/2). Στο τέλος, το ρολόι σταμάτησε στο 1:30,322 λεπτά – τέσσερα δέκατα πίσω από τον καλύτερο χρόνο της εβδομάδας του ομόσταυλου Sainz.

Αυτό δείχνει ότι η Ferrari δεν λειτουργούσε στο όριο όσον αφορά την ποσότητα καυσίμου και τις ρυθμίσεις του κινητήρα. Η Red Bull δεν άγγιξε καν τα ελαστικά με την κόκκινη σήμανση. Με τη μεσαία σκληρή γόμα C3, ο Max Verstappen έμεινε λίγο περισσότερο από τέσσερα δέκατα πίσω από το σημείο αναφοράς του Leclerc.

Κυνήγι χρόνων με μαλακά ελαστικά

Ωστόσο, δεν χρειάζεται να υπολογίσει κανείς για πολύ τη διαφορά πρόσφυσης μεταξύ των διαφόρων τύπων ελαστικών για να διαπιστώσει ότι η Red Bull βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε ένα δικό της πρωτάθλημα.

Το απόγευμα, ο Verstappen κάλυψε πολλά χιλιόμετρα στην άσφαλτο με ρυθμό που κανείς δεν μπόρεσε να προσεγγίσει. Η ομάδα που κατέκτησε τον τίτλο του πρωταθλητή σημείωσε χαλαρά τους καλύτερους χρόνους αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό.

Στο τέλος, ο Τζορτζ Ράσελ πέρασε και αυτός μπροστά από τη Red Bull με το ελαστικό C4 – μόλις 46 χιλιοστά πίσω από τον Λεκλέρκ. Ωστόσο, η Mercedes εξακολουθεί να μην βλέπει τον εαυτό της σχετικά ισότιμο με τη Ferrari στη μάχη της καταδίωξης της Red Bull – τουλάχιστον όχι σε έναν γρήγορο κατατακτήριο γύρο.

Την Παρασκευή, τα ασημένια βέλη παρουσίασαν ένα ενδιαφέρον τεχνικό τέχνασμα. Το πάνω ψαλίδι του μπροστινού άξονα μπορεί να ρυθμιστεί σε ύψος, αλλάζοντας τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στις ζώνες φρεναρίσματος.

Στην τελική ευθεία της ημέρας, κάτω από βέλτιστες συνθήκες πίστας, η Sauber έκανε επίσης προπόνηση σε κατατακτήριες δοκιμές με λίγα καύσιμα και μαλακά ελαστικά. Αυτό έφερε τον Guanyu Zhou μπροστά από τον Verstappen της Red Bull στην τρίτη θέση. Πίσω από τη Red Bull, η πέμπτη θέση του Yuki Tsunoda και η έκτη θέση του Alex Albon ήταν επίσης πιθανές χάρη στα ελαστικά C4.

Ο Norris αντιμετωπίζει και πάλι τεχνικά προβλήματα

Ο Oscar Piastri εξασφάλισε την έβδομη θέση πίσω από τη Williams – αν και με την πιο αργή γόμα C3. Στη McLaren, δεν κύλησαν όλα ομαλά την τελευταία ημέρα των δοκιμών. Ο Lando Norris, μετά τα προβλήματα με το ρεζερβουάρ καυσίμου την προηγούμενη ημέρα, αναγκάστηκε και πάλι να εγκαταλείψει τις προγραμματισμένες μεγάλες διαδρομές λόγω προβλημάτων με τον συμπλέκτη. Ο Βρετανός ολοκλήρωσε μόνο 20 γύρους.

Ο Fernando Alonso, ακριβώς πίσω του, διατήρησε επίσης τη διαφορά από τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας κάτω από ένα δευτερόλεπτο. Ωστόσο, το αν η Aston Martin, όπως πέρυσι στο Μπαχρέιν, είναι υποψήφια για το βάθρο παραμένει αμφίβολο. Ο Nico Hülkenberg έδωσε μια αχτίδα ελπίδας στους οπαδούς της Haas, τερματίζοντας στην 11η θέση – και μάλιστα με τα ελαστικά C3.

Υπάρχουν κάποιες ανησυχίες για την Alpine. Ενώ η γαλλική ομάδα επικεντρώνεται συνήθως στις μεγάλες διαδρομές με σκληρότερες γόμες, ο Pierre Gasly στην 15η θέση και ο Esteban Ocon στην 17η θέση δεν μπόρεσαν να ηρεμήσουν τις επικριτικές φωνές στο paddock που βλέπουν την Alpine στο τέλος της κατάταξης.

Η Haas θριαμβεύει στην απόσταση που καλύπτει

Όσον αφορά την ταχύτητα, ορισμένες ομάδες έχουν ακόμα περιθώρια βελτίωσης. Ωστόσο, όσον αφορά την αξιοπιστία, οι περισσότερες ομάδες παρουσίασαν καλές επιδόσεις.

Εκτός από το μικρό πρόβλημα με τη McLaren της Norris, όλες οι ομάδες κάλυψαν επιμελώς χιλιόμετρα στην τελευταία περίοδο. Ο Albon, ο μόνος που ολοκλήρωσε διπλή βάρδια, έθεσε το σημείο αναφοράς με 121 γύρους. Η Haas κέρδισε και πάλι την κατάταξη των διανυόμενων αποστάσεων με 169 γύρους από τους Hülkenberg και Magnussen.

Όπως και την προηγούμενη ημέρα, χάθηκε προσωρινά λίγος χρόνος δοκιμών λόγω προβλημάτων με το κάλυμμα της αποστράγγισης στη στροφή 11. Οι κινητήρες παρέμειναν σιωπηλοί για 90 λεπτά το πρωί μέχρι να συγκολληθεί τελικά το μεταλλικό μέρος στη θέση του.

Η διεύθυνση του αγώνα αποφάσισε επί τόπου να παραλείψει το διάλειμμα. Τελικά, χάθηκε μόνο μισή ώρα από τον αρχικά προγραμματισμένο χρόνο οδήγησης. Για το επερχόμενο Σαββατοκύριακο του Grand Prix, υπάρχει η σκέψη να γεμίσει απλώς η ενσωματωμένη υδρορροή βροχής με σκυρόδεμα για να αποφευχθεί η επανάληψη της ενόχλησης.

Αποτέλεσμα Μπαχρέιν F1 Test 2024 – Ημέρα 3

ΟδηγόςΟμάδαΧρόνοςΑπόστασηΓύροςΕλαστικά
1. Charles LeclercFerrari1:30.32274C4
2. George RussellMercedes1:30.368+ 0.046s67C4
3. Guanyu ZhouSauber1:30.647+ 0.325s85C4
4. Max VerstappenRed Bull Racing1:30.755+ 0.433s66C3
5. Yuki TsunodaToro Rosso1:30.775+ 0.453s53C4
6. Alexander AlbonWilliams1:30.984+ 0.662s121C4
7. Oscar PiastriMclaren1:31.030+ 0.708s91C3
8. Fernando AlonsoAston Martin1:31.159+ 0.837s75C3
9. Carlos SainzFerrari1:31.247+ 0.925s71C3
10. Sergio PerezRed Bull Racing1:31.483+ 1.161s53C3
11. Nico HülkenbergHaas1:31.686+ 1.364s89C3
12. Lewis HamiltonMercedes1:31.999+ 1.677s49C5
13. Lance StrollAston Martin1:32.038+ 1.716s46C3
14. Lando NorrisMclaren1:32.108+ 1.786s20C3
15. Pierre GaslyAlpine1:32.149+ 1.827s47C3
16. Kevin MagnussenHaas1:33.053+ 2.731s80C3
17. Esteban OconAlpine1:33.079+ 2.757s55C3
18. Valtteri BottasSauber1:33.528+ 3.206s28C3
19. Daniel RicciardoToro Rosso1:37.015+ 6.693s70C1

Πηγές: auto-motor-und-sport.de, autosport.com

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured