Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Έρευνα: Η αντίδραση στην επέλαση της Κίνας ήρθε αργά

Η έρευνα της Ευρώπης για τα φθηνά ηλεκτρικά οχήματα από την Κίνα εκτιμάται, άργησε λίγο και δεν θα είναι αρκετή από μόνη της για να αντιστρέψει την τύχη της περιοχής σύμφωνα με αναλυτές σε όλη την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία.

Ο τομέας των αυτοκινήτων αντιμετωπίζει προβλήματα εν μέρει επειδή η Ευρωπαϊκή Ένωση προσπαθεί να ρυθμίσει τον δρόμο της προς ένα αμιγώς ηλεκτρικό μέλλον χωρίς να εκτιμά τις επιπτώσεις στη βιομηχανία.

Οι αναλυτές εκτιμούν ότι η έρευνα είναι σίγουρα ευπρόσδεκτη, αλλά σίγουρα έρχεται επίσης τουλάχιστον ενάμιση χρόνο πολύ αργά. Μια σοβαρή και αποτελεσματική έρευνα θα έπρεπε να είχε πραγματοποιηθεί αθόρυβα.

Τώρα που τα πλοία γεμάτα με κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν φύγει από τις ακτές τους και κατευθύνονται προς το Αμβούργο και άλλα ευρωπαϊκά λιμάνια, είναι λίγο αργά για ξεκινήσει μία έρευνα, ειδικά σε μια εποχή πολύ ευαίσθητων πολιτικών και εμπορικών σχέσεων μεταξύ Ευρώπης και Κίνας.

Υπάρχουν πράγματα που θα έπρεπε να είχαν γίνει εδώ και χρόνια, πρώτα απ’ όλα θέτοντας σε ισχύ ίσους δασμούς για τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα που πηγαίνουν στην Κίνα και τα κινεζικά αυτοκίνητα που έρχονται στην Ευρώπη.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα το έχουν οι Γερμανοί καθώς οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν μεγαλύτερες επενδύσεις σε αυτοκίνητα στην Κίνα από ό,τι οι άλλες ευρωπαϊκές.

Το θέμα είναι ότι η Ευρώπη για περιβαλλοντικούς λόγους προχωρά στην υιοθέτηση των ηλεκτρικών, χωρίς να έχει γίνει ξεκάθαρο ποιες θα είναι οι συνέπειες σε βιομηχανικό αλλά και κοινωνικό επίπεδο. Και τώρα τρέχει να μαζέψει όσα πλέον δεν μαζεύονται.

Ένα κινεζικό EV που εισέρχεται στην Ευρώπη πληρώνει δασμό 10%, ενώ ένα ευρωπαϊκό που εισέρχεται στην Κίνα πληρώνει, ανάλογα με τα χαρακτηριστικά του, μεταξύ 15% και 25%.

Η αλήθεια είναι ότι η Ευρώπη γίνεται περιθωριακή στην παγκόσμια σκηνή. Ο πληθυσμός γερνάει γρήγορα και στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας χάθηκαν 5 εκατομμύρια αυτοκίνητα που παράγονται μόνο μεταξύ 2019 και 2022. Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες δεν είναι πια εξαγωγείς- από πέρυσι είναι καθαρά εισαγωγείς οχημάτων.

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz