Σύνδεση

Featured

Eπίσημο: αυτό είναι το ανανεωμένο Κia Rio (Video)

Mετά από αρκετές δοκιμές και διαρροές κατασκοπευτικών φωτογραφιών, η ΚΙΑ αποκαλύπτει το ανανεωμένο Rio και επίσημα. Στην συγκεκριμένη περίπτωση οι αλλαγές είναι αρκετά μεγάλες ώστε να διαφοροποιείται από το απερχόμενο μοντέλο. Έτσι υπάρχουν μια νέα και πιο απλή μάσκα, μεγαλύτεροι και πιο φαρδείς προφυλακτήρες και καινούργιοι προβολείς ομίχλης ενσωματωμένοι στους προφυλακτήρες. Υπάρχει επίσης ένα εντελώς νέο σετ από φωτιστικά σώματα LED τα οποία είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Θα βρούμε επίσης δύο νέα χρώματα στο αμάξωμα καθώς και ένα νέο σετ ζαντών 16 ιντσών.

Η μεγαλύτερη αλλαγή στο εσωτερικό ειναι η νέα μεγάλη οθόνη των 8,0 ιντσών στην κεντρική κονσόλα, ενώ υπάρχει και μια οθόνη με διαγώνιο 4,2 ιντσών στον πίνακα οργάνων. Υπάρχουν επίσης αρκετά νέα υλικά στο σαλόνι, ενώ η έκδοση GT έχει ειδικές σπορτίφ επενδύσεις από απομίμηση ανθρακονημάτων. Ενισχυμένο θα είναι και το τεχνολογικό πακέτο με όλες τις σύγχρονες ευκολίες και συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει τα συστήματα αποφυγής μετωπικής σύγκρουσης (Forward Collision-Avoidance Assist), ανίχνευσης τυφλού σημείου (Blind Collision Warning) και διατήρησης λωρίδας (Lane Keeping Assist).

Οι πιο σημαντικές αλλαγές βέβαια αφορούν τους κινητήρες. O τρικύλινδρος 1.0 Τ-GDI διαθέτει πλέον και ήπια υβριδική υποβοήθηση (MHEV) με ηλεκτρικό κύκλωμα 48 V EcoDynamics+, που είναι και το πρώτο της Kia σε βενζινοκινητήρα (υπάρχει diesel στο Sportage). Η ισχύς του, στην προκειμένη περίπτωση έχει παραμείνει η ίδια, 100 και 120 ίπποι, αλλά  το mild hybrid σύστημα προσφέρει έως 16% περισσότερη ροπή όταν χρειάζεται και ανάλογα μειωμένη κατανάλωση έως και κατά 10%. σε σχέση μκε τον προκατοχό του. Παράλληλα έχει και μειωμένες εκπομπές ρύπων κατά 8%. Επιπρόσθετα θα υπάρχουν τρία οδηγικά προφίλ (τα NormalEcoSport). 

Καινούργιο είναι και το χειροκίνητο κιβώτιο με ηλεκτρονικό έλεγχο στο συμπλέκτη. Η ΚΙΑ υποστηρίζει ότι το σύστημα αυτό έχει εξελιχθεί αποκλειστικά για συνεργασία με τα ήπια υβριδικά συστήματα, με αποτέλεσμα να σβήνει ο κινητήρας αρκετά πιο νωρίς σε σχέση με τα συμβατικά start stop.

O μη υβριδικός κινητήρας του 1.0 λίτρου θα είναι και αυτός διαθέσιμος με ένα νέο χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και προαιρετικά το αυτόματο διπλού συμπλέκτη των εφτά σχέσεων.  Διαθέσιμος, προς τα τέλη του έτους όταν θα αρχίσουν και οι πωλήσεις θα είναι και ο ατμοσφαιρικός των 1.2 λίτρων με τους 84 ίππους.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured

EuroNCAP: ακόμα πιο αυστηρές οι προδιαγραφές των crash test (Video)

EuroNCAP







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup