Σύνδεση

Featured

Αυτή είναι η νέα Maserati GranTurismo

Η Maserati αποκάλυψε την πλήρη γκάμα της νέας GranTurismo η οποία περιλαμβάνει δύο εκδόσεις με τον V6 κινητήρα (Modena και Trofeo) και μία πλήρως ηλεκτρική, την Folgore, η οποία είναι και η πιο ισχυρή.

Η σχεδίαση του αμαξώματος αποτελεί μία μετεξέλιξη του υπάρχοντος μοντέλου, με μακρύ καπό, χαμηλή μάσκα, αλλά και περισσότερες καμπύλες σε σχέση με το παρελθόν.

Χαρακτηριστικά στοιχεία της σχεδίασης είναι το εντυπωσιακό καπό, η μάσκα με την Τρίαινα, τα φώτα πάνω στα φτερά εμπνευσμένα από την MC20, τα δυναμικά πίσω φτερά και τα λεπτά οριζόντια LED φωτιστικά σώματα πίσω.

Το πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, μαγνήσιο και ατσάλι. Ο κινητήρας που χρησιμοποιείται είναι ο twin turbo V6 Nettuno των 3.000 κυβικών, με κάποιες διαφοροποιήσεις σε σχέση με εκείνον που βρίσκεται στην MC20. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται στους πίσω τροχούς μέσω αυτόματο κιβωτίου οκτώ σχέσεων της ZF.

H έκδοση Modena φθάνει τους 490 ίππους και τα 600 Nm ροπής. Η Trofeo είναι ακόμα πιο δυνατή, με 550 ίππους και 650 Νm ροπή και φυσικά πιο γρήγορη (0-100 σε 3,5 δεύτερα αντί για 3,9 της Modena). Τέλος, η ηλεκτρική Folgore αποδίδει 761 ίππους και την απίστευτη ροπή των 1.350 Nm.

Χρησιμοποιεί τρία ηλεκτρικά μοτέρ, τεχνολογία 800V και μπαταρία των 92,5 kWh. Οι επιδόσεις της είναι καταιγιστικές, με 0-100 χλμ/ώρα σε 2,7 δευτερόλεπτα, 0-200 χλμ/ώρα σε 8,8 δευτερόλεπτα και τελική 320 χλμ./ώρα.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured