Σύνδεση

Audi

Ο ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ ΗΤΑΝ ΚΙΝΕΖΟΣ ΚΑΙ ΤΡΑΒΗΞΕ AUDI A4, BMW X1 KAI JAGUAR XF

Οι Κινέζοι δείχνουν μια ιδιαίτερη προτίμηση στα μεγάλα αυτοκίνητα και βέβαια οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν τους χαλούν το χατήρι, μιας και πρόκειται για τη μεγαλύτερη πλέον αγορά παγκοσμίως.

Αυτό στην πράξη σημαίνει πως παρουσιάζουν ειδικά για την Κίνα επιμηκυμένες εκδόσεις δημοφιλών μοντέλων, οι οποίες μάλιστα κατασκευάζονται επιτόπου.

Έτσι λοιπόν η BMW παρουσιάσε την πιο μεγάλη εκδοχή της X1, το μήκος της οποίας φτάνει τα 4,56 μέτρα, μεγαλύτερο δηλαδή κατά 12 εκατοστά. Από την αύξηση αυτή, που συνοδεύεται και από αντίστοιχη αύξηση του μεταξονίου έχουν μεγαλώσει τόσο οι χώροι που αντιστοιχούν στους επιβάτες όσο και στις αποσκευές, που ανάλογα με τη θέση του πίσω καθίσματιος, που σύρεται κατά το διαμήκη άξονα κυμαίνεται από 465 έως 675 λίτρα, ενώ αν διπλώσουν οι πλάτες αυξάνεται στα 1.650, που είναι 100 περισσότερα από ότο στη στάνταρ έκδοση που γνωρίζουμε. Όσο για τους κινητήρες η μακριά X1 είναι διαθέσιμη με όλους της γκάμας.

Αντίθετα το Audi A4 L κινείται από τις δύο εκδοχές του 2.0 TFSI, με 192 και 252 ίππους. Το κιβώτιο είναι το αυτόματο διπλού συμπλέκτη με τις 7 σχέσεις της μάρκας, ενώ η πιο δυνατή έκδοση έρχεται στάνταρ με την τετρακίνηση quattro, που στην άλλη χρέωνεται επιπλέον. Εδώ η αύξηση του μεταξονίου είναι μόλις 9 εκατοστά και μπορεί να μη γίνεται οπτικά αντιληπτή, αλλά είναι βέβαιο πως την καταλαβαίνουν όσοι κάθονται στο πίσω κάθισμα.

Στο πίσω κάθισμα της Jaguar XFL θα κάθεται κατά πάσα πιθανότητα ο ιδιοκτήτης της, μιας και στην Κίνα θεωρείται αυτοκίνητο για σωφέρ. Το μεταξόνιο είναι μεγαλύτερο κατά 140 χιλιοστά, γεγονός που εγγυάται τους άνετους χώρους στο εσωτερικό, ενώ οι μηχανικοί των Βρετανών έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση στις δυνατότητες διασύνδεσης. Παράλληλα τα τραπεζάκια στο πίσω κάθισμα συμβάλλουν στη δημιουργία ενός κινητού γραφείου.

Η γκάμα των κινητήρων αποτελείται από τα σύνολα βενζίνης των 2.000 κυβικών και των 200 και 240 ίππων αντίστοιχα, καθώς και από το μεγαλύτερο των 3.000 κυβικών με τα 340 άλογα.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Τι σημαίνει το χρώμα του καπνού για τον κινητήρα του αυτοκινήτου σας; (Video)

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup