Σύνδεση

Featured

Έκδοση με φυσικό αέριο (G-TEC) και εξαιρετικά χαμηλό κόστος χρήσης για το νέο Skoda Scala

Έχοντας μόλις ξεκινήσει την εμπορική του σταδιοδρομία και στην χώρα μας, το νέο Skoda Scala εμπλουτίζεται και με μία έκδοση με διπλό καύσιμο, βενζίνη και φυσικό αέριο.

Η συγκεκριμένη έκδοση εφοδιάζεται με το γνωστό τρικύλινδρο υπερτροφοτούμενο σύνολο των 1.000 κυβικών, που για την περίσταση λέγεται 1.0 TGI,. αποδίδει 90 ίππους και έχει σαν κύριο καύσιμο το  φυσικό αέριο (CNG). Για το σκοπό αυτό η έκδοση G-TEC του Scala διαθέτει τρεις δεξαμενές φυσικού αερίου με συνολική χωρητικότητα 13,8 κιλών. Η χωρητικότητα των δεξαμενών του CNG μετρίεται πάντα σε κιλά γιατί το φυσικό αέριο κατά την αποθήκευσή του υπό τις συγκεκριμένες συνθήκες δεν αλλάζει φάση. Δεν υγροποιείται δηλαδή όπως το υγραέριο, ενώ και η πλήρωση των δεξαμενών δεν είναι ποτέ στο 100% αλλά στο 85%.

Η αυτονομία του Scala G-TEC με καύση φυσικού αερίου φτάνει μέχρι και τα 410 χιλιόμετρα, ενώ επιπλέον 230 μπορούν να καλυφθούν με χρήση βενζίνης. Και αυτό γιατί το ρεζερβουάρ της αμόλυβδης είναι μόλις 9,0 λίτρα. Έτσι η συνολική αυτονομία ξεπερνά τα 630 χιλιόμετρα.  

Το μικρό ρεζερβουάρ βενζίνης προέκυψε από την ανάγκη να χωρέσουν τρεις δεξαμενές CNG -στην προηγούμενη γενιά των Skoda G-TEC ήταν δύο- και αυτός είναι και ο λόγος που εδώ ο χώρος αποσκευών έχει περιοριστεί στα 339 λίτρα. Είναι δηλαδή 128 λίτρα πιο μικρός σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις του Scala, παραμένοντας όπως ικανοποιητικός. Φυσικά ακόμα πιο ικανοποιητικό, όπως άλλωστε σε όλα τα αυτοκίνητα που καταναλώνουν φυσικό αέριο είναι το ιδιαίτερα χαμηλό κόστος χρήσης, σε συνδυασμό με χαμηλότερες κατά 25% εκπομπές CO2.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota