Σύνδεση

Ducati

Ducati: Τέλος το πρωτάθλημα για τον Ντοβιτσιόζο στην Ιαπωνία

Ένα σερί πέντε αγώνων στους οποίους ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο και η Ducati είχαν βρεθεί στο βάθρο των νικητών του MotoGP, έληξε άδοξα στο Grand Prix της Ιαπωνίας, μετά από μία πτώση δύο μόλις γύρους πριν τη σημαία του τερματισμού. Μαζί, εξανεμίστηκαν και οι όποιες πιθανότητες είχε ο Ιταλός για την κατάκτηση του εφετινού πρωταθλήματος αναβατών.

Η Ducati του Αντρέα Ντοβιτσιόζο για άλλη μια φορά λειτούργησε άψογα. Πολύ καλά ζυγισμένη και με άφθονη ισχύ, ήταν το ιδανικό «όπλο» στα χέρια του Ντόβι, ο οποίος προσπαθούσε να εξαντλήσει τις όποιες ελπίδες του για τον εφετινό τίτλο. Ο αναβάτης της Ducati είχε κάνει τον καλύτερο χρόνο στα δοκιμαστικά, εκκίνησε πολύ καλά και οδήγησε άψογα τον αγώνα για τους πρώτους 20 γύρους. Τότε, τον προσπέρασε ο Μάρκεθ και για το υπόλοιπο του Grand Prix, μέχρι και δύο γύρους πριν το τέλος, τόσο οι θεατές στην πίστα Motegi όσο και εκατομμύρια τηλεθεατές από τις οθόνες τους, απόλαυσαν μία επική μάχη, με τους δύο αναβάτες να πηγαίνουν κυριολεκτικά ρόδα-ρόδα.

Όμως, δύο γύρους πριν το τέλος ο Ντοβιτσιόζο έκανε ένα οδηγικό λάθος, με επακόλουθο μία πτώση που σήμανε και μαθηματικά το τέλος της προσπάθειάς του για τον εφετινό τίτλο, αφού, με πληγωμένη τη μοτοσυκλέτα του αρκέστηκε στη 18η θέση.

Ο άλλος αναβάτης της Ducati Team, ο Χόρχε Λορένθο, δεν έλαβε μέρος στον αγώνα καθώς ταλαιπωρείται ακόμα, στον καρπό, από την πτώση του στα δοκιμαστικά του Grand Prix της Ταϊλάνδης, με τη θέση του στην ομάδα να παραμένει κενή. Ο Άλβαρο Μπαουτίστα, ο οποίος συμμετείχε στην Ιαπωνία με Ducati ως μέλος της Angel Nieto Team και τερμάτισε στην 5η θέση, θα προσφέρει τις υπηρεσίες του στη Ducati Team στον επόμενο αγώνα, το Grand Prix της Αυστραλίας, στο Phillip Island. Οι άνθρωποι της Ducati Team ελπίζουν ότι ο Χόρχε Λορένθο θα έχει αποθεραπευθεί μέχρι το μεθεπόμενο αγώνα, στην πίστα της Sepang, στη Μαλαισία, σε δύο εβδομάδες περίπου.

Επόμενος αγώνας του MotoGP το Grand Prix της Αυστραλίας, 26-28 Οκτωβρίου.

Περικλής Στέφος

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο κοστίζουν τα Scala και Kamiq της Skoda που καταναλώνουν το φτηνό φυσικό αέριο;

Featured

Πόσο λέτε ότι κοστίζει η ταχυφόρτιση ηλεκτρικού αυτοκινήτου στο δίκτυο Ionity;

Featured

To νέο Peugeot 2008 έγινε πιο SUV και πολύ πιο upper class

Featured

Νέα Skoda Octavia RS: με βενζίνη, diesel και plug-in υβριδική έκδοση

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup