Σύνδεση

Featured

Πόση ώρα μπορεί να μείνει εν κινήσει εκτός λειτουργίας ο υβριδικός eTSI του νέου VW Golf; (Video)

Όπως έχουμε γράψει στην αναλυτική μας παρουσίαση το νέο Golf της 8ης γενιάς εξοπλίζεται και με κινητήρες βενζίνης 1.000 και 1.500 κυβικά με ήπιο υβριδικό σύστημα υποβοήθησης με μίζα- γεννήτρια και ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt, οι οποίοι ονομάζονται eTSI.

Οι eTSI λοιπόν έχουν και τη δυνατότητα, με χαμηλό φορτίο και σε επίπεδο δρόμο, τη δυνατότητα ελεύθερου ρολαρίσματος -cruising ο δόκιμος αγγλικός όρος. Δηλαδή της κίνησης με τον κινητήρα σβηστό και την αυτόματη ενεργοποίησή του όταν παραστεί ανάγκη. Μάλιστα οι πιο πρόσφατες εκδοχές, σαν κι αυτές του Golf, έχουν ακόμα μεγαλύτερες δυνατότητες στο συγκεκριμένο τομέα και διαθέτουν ακόμα πιο εξελιγμένα χαρακτηριστικά στο συγκεκριμένο τομέα.

Έτσι λοιπόν στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε ένα Golf 1.5 eTSI των 150 ίππων να κινείται για σχεδόν τέσσερα λεπτά, 3:51’ για την ακρίβεια, με τον βενζινοκινητήρα του απενεργοποιημένο. Το νούμερο είναι εντυπωσιακό ακόμα και αν δεχθούμε πως η διαδρομή στην οποία επιτεύχθηκε είναι μια χαλαρή και ελαφρώς κατηφορική, ενώ αξιοσημείωτο είναι το ότι σε μια συνολική διαδρομή 33 χιλιομέτρων ο κινητήρας ήταν εκτός λειτουργίας για συνολικά 9:45’.  

Αυτό σημαίνει στην πράξη πως στη συγκεκριμένη διαδρομή ο eTSI ήταν απενεργοποιημένος στο 24% της διάρκειάς της και έτσι η μέση κατανάλωση ήταν μόλις 4,4 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα. Σε σχέση με τους συμβατικούς TSI, που επίσης είναι διαθέσιμοι στο νέο Golf αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο, η VW κάνει λόγο για μια μείωση της κατανάλωσης της τάξης του 10%.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Οδηγούμε το νέο BYD Dolphin Surf

BYD

Το Volvo XC70 επιστρέφει ως super plug-in υβριδικό

Featured

To BYD Dolphin Surf στην Ελλάδα – Πόσο κοστίζει

BYD

Η SEAT γιορτάζει τα 75 χρόνια της!

Featured