Σύνδεση

Featured

Δείτε την πανέμορφη αναβίωση του θρυλικού Volvo P1800 του «Άγιου»

Ένα από τα πιο ξεχωριστά αυτοκίνητα που κατασκεύασε ποτέ η Volvo είναι το P1800 το οποίο είχε κυκλοφορήσει την δεκαετία του ’60. Σήμερα η εταιρεία που είναι υπεύθυνη για τα αγωνιστικά δρώμενα της Volvo στην Σουηδία -έχει να επιδείξει και κατακτήσεις τίτλων στο WTCC- η Cyan Racing, ανέλαβε το πρότζεκτ της αναβίωσης του συγκεκριμένου Ρ1800 του 1964 με τη λογική των restomods.

To νέο μοντέλο ονομάζεται P1800 Cyan, ξεχωρίζει με το μπλε του χρώμα και διατηρεί στο μέγιστο δυνατό βαθμό το στυλ του κουπέ αλλά και τους χαρακτηριστικούς στρογγυλούς προβολείς του αρχέτυπου, που έχει μείνει στην ιστορία και από την παρουσία του στην τηλεοπτική σειρά «Ο Άγιος» (Τhe Saint) με πρωταγωνιστική τον μετέπειτα Jame Bond Roger Moore.

Η εταιρεία αποφάσισε ότι για λόγους αυθεντικότητας αλλά και αίσθησης της τότε εποχής δεν θα εξοπλίσει το «καινούργιο» P1800 με σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα όπως το ABS ή το ESP ενώ δεν θα υπάρχει ούτε κάν υποβοήθηση για τα φρένα.

Η πιο σημαντική διαφοροποίηση του παλιού με το καινούργιο εντοπίζεται στον κινητήρα, μιας και ο παλιός τετρακύλινδρος των 2.000 κυβικών έχει αντικατασταθεί από έναν σύγχρονο ίδιας χωρητικότητας από το αγωνιστικό S60 T1 με απόδοση 420 ίππων και 455 Nm. Κινητήριοι τροχοί παραμένουν φυσικά οι πίσω, το κιβώτιο είναι χειροκίνητο 5 σχέσεων της Holinger από την οποία προέρχεται και το μπλοκέ διαφορικό. 

Το πλαίσιο είναι φυσικά καινούργιο και κατασκευασμένο από χάλυβα υψηλής αντοχής και το βάρος είναι μικρότερο του τόνου -990 κιλά για την ακρίβεια- χάρη και στην εκτενή χρήση ανθρακονημάτων, τιτανίου και άλλων ελαφρών υλικών και για το αμάξωμα. Ενδιαφέρον είναι πως σε σχέση με το αρχέτυπο η καμπίνα των επιβατών έχει μετακινηθεί λίγο προς τα πίσω, ενώ χαρακτηριστική είναι και η μεγάλη, εμφανής τάπα πλήρωσης του ρεζερβουάρ στο πορτμπαγκάζ. Αλλαγές έχουν γίνει και στην ανάρτηση που πλέον είναι με διπλά ψαλίδια μπροστά πίσω.

Όσοι πάντως κάνετε σκέψεις ότι θα μπορούσε να έχει μία λογική τιμή, η εταιρεία που το κατασκευάζει κατόπιν παραγγελίας ζητά γύρω στο μισό εκατομμύριο ευρώ. Ποσό που εγγυάται και την (εξαιρετικά) περιορισμένη παραγωγή.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Αντέχεις τη συντήρηση μιας Bugatti;

Bugatti

Πόσο κοστίζει η νέα, κορυφαία λιμουζίνα της Mercedes, η S-Class, στην Ελλάδα;

Featured

Δείτε το πιο γρήγορο τρακτέρ στο… Nürburgring (Video)

ΕΙΔΗΣΕΙΣ







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup