Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

DE TOMASO MANGUSTA

Η De Tomaso ήταν από τα βαριά χαρτιά του χρηματιστηρίου των super cars του ’70 και το Mangusta το πιο γνωστό μοντέλο της μετά το Panthera.

Απ’ ότι φαίνεται πάντως το De Tomaso Mangusta, που στις μέρες δόξας του είχε έναν V8 4,7 λίτρων της Ford με 305 ίππους, εξακολουθεί να ασκεί γοητεία κι έτσι ο φιλόδοξος σχεδιαστής Maxime de Keire παρουσίασε μια σύγχρονη εκδοχή του.

Η οποία, όπως και ο διάσημος πρόγονος που κατασκευάστηκε περίπου 400 φορές μέχρι το 1971, διαθέτει ένα εντυπωσιακό αμάξωμα που ομολογουμένως μοιάζει πολύ με Lamborghini και με ύψος που δεν ξεπερνά το ένα μέτρο. Στα χαρακτηριστικά του η πολύ στενή μάσκα με τους διπλούς προβολείς, αλλά και το μικρό πίσω παρμπρίζ μέσα από το οποίο οι δύο επιβάτες μπορούν να χαζεύουν τον V12.

Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην αεροδυναμική και στα αντίστοιχα βοηθήματα, ενώ το διπλό πίσω σπόιλερ που εκτείνεται σε δύο μέρη βοηθά και στην επιβράδυνση παίζοντας το ρόλο του αερόφρενου. Η αγωνιστική έκδοση, η οποία όπως και η νορμάλ υπάρχει προς το παρόν μόνο στα χαρτιά ή πιο σωστά στις οθόνες των υπολογιστών θα έχει μια μεγάλη σταθερή αεροτομή.

Το μέλλον του σύγχρονου De Tomaso Mangusta είναι όπως καταλαβαίνετε εξαιρετικά αβέβαιο, ενώ μια πληροφορία θέλει τα δικαιώματα χρήσης του ονόματος της De Tomaso να έχουν πουληθεί στην Κίνα.  

{gallery}photos/27/news/DE-TOMASO-MANGUSTA{/gallery}


Επόμενο:

ΝΕΟ RENAULT MEGANE

Μη χάσεις:

ΝΕΟ PEUGEOT 107

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Πόσο κοστίζει το Τoyota Yaris GR, η παραγωγή του οποίου είναι high tech, στην Ελλάδα; (Video)

Featured

Απίστευτο ατύχημα με Nissan Navara που μπήκε ανάποδα σε αυτοκινητόδρομο (Video)

Nissan

Από πόσα ξεκινά το νέο Hyundai i20;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup